تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، برای شما

به گزارش ساناپرس،در این مرحله، فرم درخواست تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، برای شما نمایش داده می شود و می بایست اطلاعات خود را به طور دقیق، وارد نموده و سپس، گزینه ادامه را انتخاب کنید.برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید.

تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، برای شما

جهت ثبت درخواست اینترنتی وام ازدواج ۱۴۰۳، ابتدا وارد سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir، شوید. سپس، از منوی سمت راست صفحه، گزینه ثبت نام جدید را انتخاب نمایید.

در این مرحله، فرم درخواست تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، برای شما نمایش داده می شود و می بایست اطلاعات خود را به طور دقیق، وارد نموده و سپس، گزینه ادامه را انتخاب کنید.

رهگیری

رهگیری

در نهایت، اگر تمام اطلاعات وارد شده از سوی متقاضی، صحیح باشد، این اطلاعات، توسط سازمان ثبت احوال جمهوری اسلامی ایران، تایید شده و پیامی، حاوی کد رهگیری ده رقمی، برای افراد، نمایش داده می شود. این کد ده رقمی، جهت رهگیری وضعیت وام ازدواج است و در بقیه مراحل ثبت نام، تا زمان دریافت مبلغ وام، داشتن این کد، برای انجام مراحل دیگر و پیگیری وضعیت درخواست وام ازدواج، ضروری می باشدنحوه ثبت نام و مراحل دریافت وام ازدواج ۱۴۰۳
کلیه متقاضـیان وام ازدواج که واجد شـرایط فوق میباشـند ابتدا باید از طریق سـامانه تسـهیلات قرض الحسـنه ازدواج به نشانی ve.cbi.ir ثبت نــام کرده و فرم مربو طه را تکمیل نمایند. و در صورت موفقیت آمیز بودن مراحل ثبت نام کد رهگیری ده رقمی که کاملاً محرمانه بوده و مربوط به متقاضـی اسـت به شـماره تلفن همراه ثبت شده در فرم ثبت نام از طریق پیامک برای ایشان ارسال می شود.
اگر هنگام مراجعه به سایت بانک مرکزی هیچ بانکی یا بانکی که شما می خواهید، در لیست نیست می توانید ثبت نام وام ازدواج ۱۴۰۳ را از طریق سایت کندو انجام دهید.
متقاضـیان موظف هسـتند جهت ا طلاع از وضـعیت ثبت نام خود و همچنین مشـخصـات شـعبه تعیین شـده از ســوی بانک عامل و پیگیری روند دریافت تســهیلات مذکور با کد ملی و کد رهگیری خود به قســمت “مشــاهده وضعیت” در سامانه ازدواج مراجعه نمایند.
در صورتیکه شـعبه بانک عامل اعطای وام برای متقاضـی تعیین شـده باشـد موضـوع از طریق پیامک به ایشـان اعلام شده و متقاضی باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز ظرف حداکثر ۱۲ روزکاری به شعبه مربوطه مراجعه کرده و نسـبت به تشـکیل پرونده اقدام نمایند. بدیهی اسـت در صورت عدم مراجعه متقاضـیان در زمــــان تعیین شده ثبت نـام آنها کان لم یکن تلقی و از سامانه حذف شده و می باید مجدداً ثبت نام نمایند.

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی