ثبت و تغییر شماره شبا و شماره موبایل/سهام عدالت

به گزارش ساناپرس،یکی دیگر از کاربردهای سامانه سهام عدالت این است که افراد در صورت لزوم می‌توانند از طریق ورود به این سامانه و پرتال شخصی خود شماره شبا خود را ثبت کرده یا تغییر دهند.برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید.

ثبت و تغییر شماره شبا و شماره موبایل/سهام عدالت

مشاهده دارایی سهام عدالت

با انتخاب این گزینه اطلاعات دارایی از قبیل نام دارایی، تعداد، آخرین قیمت روز معاملاتی قبل و جمع ارزش ریالی سهام عدالت خود را مشاهده کنند.

ثبت و تغییر شماره شبا و شماره موبایل
یکی دیگر از کاربردهای سامانه سهام عدالت این است که افراد در صورت لزوم می‌توانند از طریق ورود به این سامانه و پرتال شخصی خود شماره شبا خود را ثبت کرده یا تغییر دهند. ثبت یا تغییر شماره موبایل نیز یکی دیگر از کارهایی است که می‌توانید در پرتال شخصی خود در این سامانه نسبت به آن اقدام کنید.

سهام عدالت 1403

پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در سال ۱۴۰۳

برای این کار کافی است در منوی پرتال شخصی خود روی گزینه‌ی سوم یعنی «مشاهده و ویرایش پروفایل» را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، پروفایل شما شامل اطلاعات شخصی مانند کد ملی، نام، نام خانوادگی، نام پدر، استان و شهر سهام‌دار مشاهده می‌شود.

هرگونه استفاده از اطلاعات مندرج به وسیله‌ی فرد دیگر یا اشخاص ثالث به‌شدت ممنوع و مسئولیت آن به عهده‌ی سهامدار است.

علاوه بر این، در این صفحه شماره شبا و شماره موبایل دارنده‌ی سهام عدالت نیز نمایش داده شده است و در کنار آن گزینه‌ی «ویرایش» وجود دارد که در صورت تمایل به تغییر آن‌ها می‌توانید روی آن کلیک و تغییرات مورد نظرتان را اعمال کنید.

پس از این که کد ملی را وارد و روی گزینه «دریافت پیامک اعتبارسنجی» کلیک کردید، کادری به شما نمایش داده می‌شود که باید در آن کد نمایش‌داده‌شده را وارد و گزینه «تأیید» را انتخاب کنید. در ادامه یک کد به شماره تلفن همراه شما ارسال می‌شود که در صفحه‌ی بعد باید آن را در کادر مربوطه وارد و روی گزینه‌ی «ورود» کلیک کنید. به این ترتیب شما وارد پرتال خود در سامانه سهام عدالت خواهید شد. به یاد داشته باشید که مسئولیت فردی برای حفاظت از محرمانگی اطلاعات برعهده‌ی سهام‌دار عدالت است.

مشاهده دارایی سهام عدالت
یکی از اصلی‌ترین کاربردهای سامانه سهام عدالت این است که افراد می‌توانند از طریق این سامانه میزان دارایی سهام خود را مشاهده کنند و در جریان وضعیت این دارایی و جزئیات آن قرار بگیرند. برای این کار باید افراد بعد از ورود به پرتال شخصی خود در سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت در منوی سمت راست بخش «گزارش دارایی سهام عدالت» را انتخاب کنند.

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی