پیام عاشقانه اشکان خطیبی برای عروس علی پروین / من عاشقتم تورو خدا منو دوست داشته باش! + عکس

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی مدتی است که از هم دورند.

ازدواج اول آناهیتا درگاهی با پسر علی پروین

تصاویر قدیمی آناهیتا درگاهی وقتی عروس علی پروین بود !
آناهیتا درگاهی در سال ۱۳۹۳ وقتی ۲۸ ساله بود با محمد پروین (بازیکن سابق فوتبال) و پسر سلطان علی پروین (اسطوره باشگاه پرسپولیس) ازدواج کرد. این زندگی اما دعوام چندانی نداشت و این زوج کمتر از یکسال از هم جدا شدند.
سپس از سال 95  وقتی ۲۹ ساله بود با اشکان خطیبی بازیگر ۳۷ ساله که او نیز از همسر اول خود طلاق گرفته بود ازدواج کرد. می گوید ما کم کم به هم علاقمند شدیم و آخرش اشکان دل منو دزدید و ازدواج کردیم

آناهیتا درگاهی در ۷ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمد. آموزش هنر نقاشی را از هفت‌سالگی نزد عباس کاتوزیان آغاز کرد و تاکنون، در ایران و چند کشور دیگر، چندین نمایشگاه انفرادی برپا کرده و در چندین نمایشگاه گروهی نیز حضور فعال داشته‌است. همچنین، طراحی گرافیکی پوسترهای زیادی را نیز بر عهده داشته‌است. او در کنار فعالیت در عرصه‌های نقاشی و بازیگری، تهیه‌کنندگی موزیک ویدئوی پردۀ آخر از رضا کیانیان و یکی از کنسرت‌های آرین کشیشی را عهده‌دار بوده‌است.

ازدواج های اشکان خطیبی

ازدواج اول :

اشکان خطیبی در سال ۹۱ در برنامه ای عنوان کرد که سال ها با همرش دوست بوده و بعد تصمیم به ازدواج گرفتند، در نهایت این رابطه بدون جنجال خبری در سال ۹۴ به جدایی و طلاق کشیده شد.

ازدواج دوم :

اشکان خطیبی برای بار دوم در بهمن سال ۱۳۹۵ در ۳۷ سالگی خبر ازدواج خود با خانم آناهیتا درگاهی را در برنامه خندوانه رسانه ای کرد. آناهیتا درگاهی عروس سابق علی پروین بود که دو سال قبل از ازدواج دومش از همسر اول خود محمد پروین طلاق گرفته بود.

اما مهم ترین مسئله این است که آناهیتا درگاهی با او مهاجرت نکرده و عکس هایی از او در مراسم تشییع مراسم آتیلا پسیانی منتشر شده که مهر تایید بر این خبر است. ضمن اینکه زیر پست تولد اشکان خطیبی آناهیتا درگاهی تولد او را تبریک گفته و اشکان خطیبی در جواب به او از فعل گذشته استفاده کرده و در آخر از ایموجی قلب با بانداژ استفاده کرده است.

آناهیتا درگاهی

اشکان خطیبی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی و همسرش

اشکان خطیبی یکی بازیگران با سواد و تحصیل کرده سینما و تلویزیون است. او چند سالی است که با آناهیتا درگاهی ازدواج کرده است. این بازیگر چندی پیش با همسرش از ایران خارج شد و مهاجرت کرد.

آناهیتا درگاهی خطیبی

اشکان خطیبی

آناهیتا درگاهی

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی