تازه ترین عکس از محمدرضا گلزار و همسرش / آیسان بعد از ازدواج زیباتر شد ! + عکس و بیوگرافی

5 دیدگاه

محمدرضا گلزار از بازیگران مطرح و خوش سیمای سینما و تلوزیون می باشد. محمدرضا گلزار سوپراستار و یکی از گران قیمت ترین چهره های سینمای ایران است. نخسین تجربه بازیگری محمدرضا گلزار ، سال 79 در فیلم سینمایی سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری رقم خورد. باوجود این که محمدرضا گلزار 44 سال دارد با آیسان ازدواج کرده است و درآمد میلیاردی و زندگی لاکچری محمدرضا گلزار مورد توجه ویژه هوادارنش قرار گرفته است.

 

زندگی شخصی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر، مجری، خواننده و آهنگساز کشورمان متولد 1 فروردین 1356 در تهران است. او در برنامه برنده باش نام کامل فامیلی خود را گلزار آذری ذکر کرد و عنوان نمود که با افتخار تُرک می باشد.

کودکی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در دوران کودکی

محمد رضا گلزار در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمده، پدرش پرویز گلزار از مهندسین سرشناس تبریزی است، مادرش خانه‌دار و اهل تهران بوده و دارای دو برادر به نام های علیرضا و بردیا و یک خواهر به نام آتوسا است.

هیچ یک از خواهر و برادرهای محمدرضا گلزار تجربه بازیگری نداشته و علیرضا مهندس رشته عمران، بردیا مترجم زبان انگلیسی و آتوسا مترجم زبان آلمانی می باشد.

محمدرضا گلزار و برادرش

محمدرضا گلزار و برادرش بردیا

تحصیلات محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار زمان دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل نمود و در سال سوم دبیرستان در کنکور شرکت نمود و در کنکور دانشگاه آزاد رتبه پنج آورد و در رشته مهندسی مکانیک واحد تهران جنوب قبول شد.

او سال آخر تغییر رشته داد و به رشته تجربی رفت تا دندانپزشک شود اما قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

محمدرضا گلزار

 

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

5 دیدگاه.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی