انواع لیبل پرینتر و فیش پرینتر؛ معرفی برندهای محبوب

انواع لیبل پرینتر و فیش پرینتر؛ معرفی برندهای محبوب

با وجود افزایش نیاز چاپی کسب و کارها و صنایع مختلف، تقاضا برای خرید دستگاه‌های چاپ مانند لیبل پرینتر و فیش پرینتر افزایش یافته است. انتخاب لیبل پرینتر یا فیش پرینتر مناسب کسب و کار شما، با وجود تنوع گسترده در مدل‌ها و برندها، ممکن است کمی انتخاب دستگاه صحیح را دشوار کند و نتوانید به آسانی دستگاه چاپ مورد نیاز خود را تهیه کنید. در این مقاله قرار است بهترین برندهای فیش پرینتر و لیبل پرینتر را معرفی کنیم و نکاتی که در هنگام خرید هر یک از این تجهیزات باید رعایت کنید را توضیح دهیم. پس در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع لیبل پرینتر و فیش پرینتر همراه سیناپ باشید.

لیبل پرینتر و دستگاه لیبل زن|حرارتی

برند GODEX؛ تنوع و کیفیت بالای لیبل پرینتر

لیبل پرینترها دارای انواع مختلفی هستند و با برندهای متفاوتی نیز تولید و عرضه می‌شوند. یکی از برندهای مطرح تولید کننده این دستگاه برند تایوانی GODEX است که با وجود کیفیت بسیار بالای محصولات و همچنین تنوع بسیار خوب خرید آن انتخاب‌ هوشمندانه‌ای است. کمپانی گودکس به صورت تخصصی به تولید انواع لیبل پرینترهای رومیزی (اداری) و صنعتی می‌پردازد که از تنوع بسیار خوبی برخوردار است. شما می‌توانید لیبل‌ پرینترهای خود را براساس نیاز چاپ کسب و کارتان و بر اساس ویژگی‌های (رزولوشن، سرعت چاپ و…) و قابلیت‌های آن (امکان نصب کاتر، چاپ به صورت stand alone، چاپ وایرلس و…) انتخاب نمایید.

فیش پرینتر SEWOO؛ سرعت و کیفیت چاپ بالا

فیش پرینتر نوع دیگری از دستگاه چاپ است که از آن برای صدور رسید مشتری در رستوران‌ها و مراکز خرید استفاده می‌شود. یکی از برندهای محبوب فیش پرینتر SEWOO است که با وجود کیفیت و سرعت چاپ بالا یکی از پرینترهای صدور رسید محبوب است. محصولات سوو در مدل‌های مختلفی عرضه شده‌اند که یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این برند کره‌ای مدل TS100 است. این دستگاه در پارکینگ، سینما، پذیرش مراکز درمانی و… نیز کاربرد دارد.

فیش پرینتر و دستگاه فیش زن

نکات خرید لیبل پرینتر و فیش پرینتر

برای خرید لیبل پرینتر و فیش پرینتر به اولین نکته‌ای که باید توجه کنید نیاز چاپی شما است. خصوصا درباره لیبل پرینترها که مدل‌‌های مختلفی دارند. لیبل پرینترها بر اساس رزولوشن چاپ، سرعت چاپ، روش چاپ، تیراژ چاپ و… دارای مدل‌های مختلفی هستند که متناسب با ویژگی‌هایی که دارند قیمت آن‌ها نیز تغییر می‌کند. از این رو شناخت نیاز چاپی کسب و کار برای انتخابی هوشمندانه بسیار مهم است.

شرکت سیناپ با تجربه چندین ساله خود به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه سیستم‌های شناسایی خودکار مبتنی بر بارکد و RFID همواره در کنار شما است تا با مشاوره قبل خرید، شما را در جهت خرید بهترین دستگاه چاپ متناسب با نیاز کسب و کارتان راهنمایی کند.

گفتنی است سبد محصولات شرکت سیناپ فقط به فیش پرینتر و لیبل پرینتر خطم نمی‌شود و شما می‌توانید تجهیزات دیگری مانند هندهلد، موبایل پرینتر، بارکد اسکنر، تبلت صنعتی، مانیتور صنعتی و صندوق فروشگاهی را از این شرکت تهیه نمایید. سیناپ در کنار ارائه تجهیزات، به عنوان بزرگترین تامین کننده مواد مصرفی نیز شناخته می‌شود و می‌توانید طیف وسیعی از مواد مصرفی (انواع لیبل و ریبون) را با بالاترین کیفیت و از برندهای مطرح دنیا از این شرکت تهیه نمایید.

لیبل پرینتر و فیش پرینتر خود را از کجا تهیه کنیم؟

همانطور که گفته شد شرکت سیناپ به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه سیستم‌های شناسایی خودکار مبتنی بر بارکد و RFID شناخته می‌شود که پس از نیازسنجی دقیق بازار به عرضه تجهیزات مورد نیاز صنایع و کسب و کارها می‌پردازد. تمامی محصولات از جمله فیش پرینتر، لیبل پرینتر، هندهلد، بارکد اسکنر، موبایل پرینتر و… را می‌توانید از این شرکت تهیه نمایید.

محصولات ارائه شده توسط سیناپ شامل گارانتی و خدمات پس از فروش می‌شود که این امر موجب اطمینان خاطر شما عزیزان می‌شود. علاوه بر این قبل از تهیه محصول با مشاوره تخصصی کارشناسان فروش سیناپ می‌توانید محصول مطابق نیازتان را تهیه نمایید.

محصولات بیشتر: صندوق فروشگاهی هاناسیس

فناوریکسب و کار
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی