حراج ویژه کرمان موتور / سوگولی جدید کرمان موتور را ارزان تر از بازار بخرید / ثبت نام بدون قرعه کشی جک فقط با 434 میلیون تومان
در حال حاضر به دلیل شوک تورمی که به بازارها وارد شده تقاضا برای خرید خودرو بیشتر شده است. از طرف دیگر رشد نجومی قیمتها مصرف کنندگان را به سمت خرید اقساطی خودروهای اقتصادی همچون جک جی 4 سوق داده است.
قیمت خودرو در بازار همگام با رشد دلار افزایش مییابد. همین موضوع تقاضا در بازار را تحریک کرده، چراکه بسیاری از مصرف کنندگان نگران هستند، رشد قیمتها در سال جاری همچنان ادامه داشته باشد و توان خرید آنها به طور کامل از بین برود. از این رو تلاش میکند تا با خرید خودروی اقساطی جلوی زیان ناشی از ادامه افزایش قیمتها را بگیرند.
به بالای یک میلیارد تومان رسیده، همین مسئله تقاضا را به سمت خودروهای چینی اقتصادی برده است. یکی از این خودروها که در ماههای اخیر برای خرید اقساطی مورد توجه بوده، جک جی 4 است.
این خودرو که با قیمت 770 میلیون و 960 هزار تومان از کارخانه عرضه میشود در بازار آزاد با قیمت حدود 865 هزار تومان خرید و فروش میشود. تقریبا میتوان گفت در بین خودروهای مونتاژی موجود در ایران پایینترین قیمت را دارد. در حالی که خودرویی اتومات بوده و مصرف سوخت پایین و ایمنی بالا جزو مزیتهای آن محسوب میشود.
در طرح فروش اقساطی جک جی 4 متقاضی باید 434 میلیون تومان را به صورت پیش پرداخت واریز کند و بعد یکی از روش های اقساطی را انتخاب کند. در اقساط 30 ماهه مشتری باید هر ماه 37 میلیون و 920 هزار و 667 تومان پرداخت کند. این نوع اقساط بلندمدت برای افرادی که توان پرداخت ماهانه کمتری دارند مناسب است.
در اقساط 24 ماهه مشتری باید هر ماه 31 میلیون و 645 هزار و 833 تومان و در اقساط 18 ماهه مشتری باید هر ماه مبلغ 37 میلیون و 854 هزار و 444 تومان پرداخت کند.
در اقساط 12 ماهه میزان پرداختی مشتری به 50 هزار و 271 هزار و 667 تومان میرسد. اقساط کوتاهمدت برای افرادی مناسب است که درآمد ماهانه بیشتری دارند یا به دلیل سرمایهگذاری قبلی آنها بازگشت سرمایه در ماههای بعدی دارند و میتوانند روی آورده آن حساب کنند.
جک جی 4 در حال حاضر در بازار رقیب خودروهای ایرانی مانند 207 اتومات و شاهین اتومات است، در حالی که قیمت کارخانه این خودروها تفاوت فاحشی با جک جی 4 دارد.
ویژگیهای فنی جک جی 4 کرمان موتور
این خودرو از نظر فنی دارای قدرت موتور 103 اسب بخار و گشتاوری 146 نیوتن متری است. شتاب این خودرو تقریبا مشابه دنا پلاس اتومات، 11 ثانیه است. همچنین پیشرانه این خودرو 1.5 لیتری بوده و با گیربکس سی وی تی کار میکند.
این خودرو به دلیل اینکه از سیستم تعلیق مک فرسون و بازو جناقی در عقب استفاده میکند سواری نرمی را برای سرنشینان به وجود میآورد و تنها در دستاندازهای بزرگ کمی تکانه در عقب ایجاد میکند. با این حال نسبت به خودروهای هم رده از سیستم تعلیق مناسب برخوردار است.
از ویژگی های این خودرو اندازه تقریبا کوچک آن بوده، که مناسب شهرهای شلوغ و پرتردد است. از طرف دیگر به نسبت رقبای ایرانی خود آپشن های بیشتری دارد.
ممکن است برخی افراد از کمپانی جک بدلیل کپیکاری طراحی داخلی J4 از روی هیوندای اکسنت گلایه کنند اما واقعیت این است که در رده خودروهای اقتصادی، اصالت آنقدرها هم اهمیت ندارد و همین که خودروساز چینی موفق شده با قیمتی قابلقبول، یک کابین زیبا، کارآمد و ارگونومیک را برای سرنشینان مهیا سازد قابل ستایش است.
حال اگر این دیزاین مناسب، با الگوبرداری از سدان محبوب هیوندای صورت گرفته باز هم (حداقل از دیدگاه من) اشکالی ندارد. البته کمبود برخی امکانات رفاهی رایج در این رده در کنار متریال خشک بکار رفته در داخل کابین به ما یادآوری میکنند که با خودرویی اقتصادی و رده پایینتر از امثال اکسنت سر و کار داریم اما به غیر از این دو مورد، مشکل خاص دیگری در داخل اتاق J4 روئیت نمیگردد. صندلیها نیز برای 4 سرنشین بزرگسال و یک کودک نسبتاً راحت به نظر میرسند و صندوق عقب جادار ماشین در سفرهای خانوادگی کاربردی ظاهر میشود. البته در این رده قیمتی خودروهای بزرگتر و جادارتری نظیر آریو نیز موجود است اما J4 هم به نسبت ابعاد بدنه، فضای قابل قبولی ارائه میکند.
جک J4 ظاهر ساده و بیآلایشی دارد که شاید در ابتدا رضایت کامل شما را جلب نکند اما کافی است نگاهی به رقبای قیمتی این محصول داشته باشید تا به همین طراحی ساده علاقهمند شوید. در واقع خودروهای بسیار قدیمی و تکراری نظیر تندر و پارس اتوماتیک در این رده حضور دارند که ما را به نماینده جک امیدوار نگاه داشتهاند. بخصوص که چراغهای بادامی خوشاستایل، سپرهای اسپرت و جلوپنجره کرومی عریض، ظاهری نسبتاً مدرن را به J4 بخشیدهاند و خطوط برجسته کناری این مجموعه را تکمیل نموده است.
البته مشکلاتی مثل عدم تناسب میان عرض و ارتفاع خودرو در کنار کوچک بودن سایز رینگها باعث شدهاند که چهره کلی ماشین در برخی زوایا قدری ناهماهنگ به چشم آید ولی اگر خیلی سختگیر نباشید میتوانید نمره قبولی را به ظاهر J4 اعطا کنید.
مشخصات جک J4 کرمان موتور
زیر کاپوت جک J4 یک پیشرانه 4 سیلندر تنفسطبیعی کوچک به حجم 1.5 لیتر قرار گرفته که به 16 سوپاپ با سیستم متغیر VVT تجهیز شده و قادر است در بهترین حالت 103 اسب بخار قدرت (دور موتور 6000) و 146 نیوتنمتر گشتاور (دور موتور 4500) تولید نماید. وظیفه انتقال قدرت هم بر عهده یک گیربکس ضریب پیوسته قرار گرفته که نیروی حاصله را به چرخهای جلویی منتقل میکند. چنین مشخصاتی روی کاغذ چندان عالی به نظر نمیرسند و ممکن است انتظار رفتاری کند را از J4 داشته باشید اما هماهنگی بسیار خوب میان موتور و گیربکس در کنار وزن نسبتاً سبک حدود 1100 کیلوگرمی ماشین باعث شده که پس از تاخیر کوتاه اولیه (که طبیعت جعبهدندههای CVT است) شاهد بهبود محسوس شتابگیری باشیم و کشش ماشین هم انصافاً راضیکننده است. در واقع J4 شاید شتاب اعجابانگیزی نداشته باشد اما به نسبت انتظاری که از یک خودرو اقتصادی 1.5 لیتری اتمسفریک آن هم با جعبهدنده CVT میرود شرایط خوبی دارد و از پس بسیاری از رقبای همرده خودش برمیآید.
موتور جک J4 کرمان موتور
برای سیستم تعلیق هم در قسمت جلو از نوع رایج مکفرسون و عقب بازوجناغی استفاده شده است که این مجموعه درکل سواری نرم و قابلقبولی برای ماشین تدارک دیدهاند. البته سرنشینان جلوئی J4 حس راحتی بیشتری را تجربه میکنند چرا که تعلیق عقب در مواجهه با دستاندازهای تند و تیز مقداری کوبش دارد اما با این حال میتوان کیفیت سواری نماینده جک را به نسبت رقبا مناسب ارزیابی نمود. هرچند نرمی سیستم تعلیق در پیچهای تند به حرکات عرضی و گهوارهای منجر شده و ترکیب این قضیه با نبود سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، هندلینگ ماشین را در سطح بسیار معمولی نگاه داشته است. ترمزها نیز با اینکه در هنگام رانندگی عادی، قدرتمند به نظر میرسند اما نمیتوانند نمره کامل را دریافت کنند چراکه برای چرخهای عقب از نوع کاسهای استفاده شده و این در حالی است که اکثر رقبای J4 در هر چهار چرخ از مدل دیسکی بهره میبرند.
امکانات جک J4 کرمان موتور
کیسه هوا
کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
سیستم صوتی
رادیو – ورودی USB و AUX – 6 عدد بلندگو
ترمز و پایداری
جلو دیسک و عقب کاسه ای، ABS و EBD
دیگر امکانات
کنترل فشار باد لاستیک ها TPMS، سنسور نور ، چراغهای جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل، ایزوفیکس، کروز کنترل، آینه های جانبی برقی با گرمکن، روکش صندلی چرم، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان
29 دیدگاه.
خدایش مردم مفتخور ایران لیاقتشان اینه تا خودرو چینی را تا دسته بهشان فرو کرد.واقعا تشکر میکنم از برنامه ریز این قضیه.
چرا اینهمه دروغ
عرض ادب احترام تشکر ازموقعیتی که برای ما فراهم آوردین لطفاً پیش قسط را کمتر اعلام بفرمایین.سپاس فراااااوااااان
خاک توی سرت نویسنده با این اعداد ارقام نوشتنت
کدوم دروغ آقای امیر؟
و کاربر ناشناس کجا تا دسته جا میکنند
تارا اتومات v4 شده 1میلیارد و300 میلیون اونوقت چینی ها تا دسته جا میکنند؟!
کدوم دروغ آقای امیر؟
و کاربر ناشناس کجا تا دسته جا میکنند
درود بر چین
برید تارا v4 بخرید یکمیلیارد و ۳۰۰ میلیون
برید دنا پلاس توربو اتومات
بخرید یکمیلیارد و ۳۰۰ میلیون
اونوقت بگید چینیها تا دسته جا میکنند
وضعیت بازار و عرضه خودرو نشان از تورم افسارگسیخته ی پیش رو است . اگر قیمت ها کنترل نشود فاجعه بار خواهد آمد . تاثیر ویرانگری بر تمام کالاهای اساسی خواهد گذاشت.
سلام بر داوود دلال بزودی روزی خواهد رسید که اموال تمام دلال های بیشرف و سرمایه دارهای مفت خور و نوکیسه رو مردم غارت کنند
آخه یک آهن قراضه ارزش داره که آدم خودشو توبدبختیو وقرض وقوله بندازه به خاطرهیچ وپوچ تا قسطاشم تموم شه عمر طرفم به پایان میرسه .
اگر جنگ شود. اون. موقع همه چی. مشخص میشه
مردم عزیز تو به خدا گول این بازار گرمی ها را نخورید به خدا عامل این همه تورم در کلیه بخش های بازار شرکت های خودرو ساز هستند. تو را به خدا دست از خرید خودرو بردارید اگه بازار و تورم حل نشد؟!؟
وقتی که تحمل حرف حق را ندارید که حرف حقی را اطلاع رسانی کنید ا مطلب میگذارید و چرا مردم را به بازی میگیرید
آقای محترم ما که .. و آقازاده نیستیم که بتونیم ماهی 30ملیون قسط بدیم حقوق ده ملیونی مردم بیچاره ایران و اقساط آشغالهای ایرانی و چینی لعنت خدا به مسولانی که باعت نابودی اقتصاد و زندگی مردم بیچاره ایران شدن از بالاترین مقام تا پایین پایین
واقعا خاک بر. س تون با این خبر گذاشتنتون
۳۶ ماهه»ماهی ۳۷ میلیون و،،،،
۲۴ ماهه»ماهی ۳۱ م و،،،
۱۲ ماهه»ماهی۵۰ هزارو،،،
حتی یه بار هم ،مطالعه نکردین چی نوشتین
تازه اقساطی همون ۳۶ ماهه میشه ۱میایارد و پانصد و هشتاد میلیون که راحت میشه به واحدتو جنوب تهران باش خرید،
خاک بر سر مسئولین بی لیاقت
آشغاله نخرید اصلا
Kmcو امثالش رو تک کابین هم عرضه کنید برای خودرو های یخچالی عالی اند
واقعا مملکت صاحب نداره قسطی پات میکنند خودشو خودرو تو بازار گرون میکنند بعد شرایطی شرکت یک سوم پول الباقی رو سه برابر کل قیمت خورو میگیرند ازت دولت هم هیچ انگار نه انگار ملتش دارن سنگ میخورند
سلام
سلامماشینلیفان۸۲۰دارمسال۹۵میخوامباسیکماعوضکنمبندهراراهنمائکنیدممنون
خلایق هر چه لایق
کی هس بره با این شرایط ماشین بخره خودشم چینی ن خدمات داره ن قطعات پیدا میشه فقط ب فکر فروش هستن
سلام . بنده مطمئنم یه چرخ ماشین چینی صدتا ماشین ایرانی مثل تارا و … میارزه . هرکی هرچی میخواد بگه
همش آشغاله ماشینی که 30ملیون بود الان باید ……..!!!؟؟؟؟
اشغاله
سری های چرخ عقب دیسک شده .درکل در ایران با این محدودیت خودروی وپولی وهم قسطی بعد نیست جالب نیست ولی بازم بعد نیست.
من بنز ۲۵۰ …..بنزام ال…..بی م و×4….ب م و۵۳۰…..لندکروز وووووو سوار شدم پس بی راه چیزی نمی گم .موفق باشید