رونمایی فرهاد مجیدی از مادر زیبا و جوانش / مادر فرهاد طرفدار این تیم است + عکس و بیوگرافی

2 دیدگاه

تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی کنار مادرش

فرهاد مجیدی چندی قبل پس از انکه نتوانست انطور که مد نظر مدیران باشگاه اتحاد کلیا نتیجه بگیرد، در توافقی دو جانبه با انها قراردادش را فسح کرد و حالا دیگر مدتی است در فوتبال حضور مستقیم ندارد و میاواند بیش از گذشته به خانواده و اوقات فراغت بپردازد.

او عکسی از خود همراه با مادرش در فضای مجازی منتشر کرده است که نشان میدند این روزها فارغ از هیاهوی فوتبال در دبی مشغول استراحت است. 

البته صالح مصطفوی دستیار اسبق فرهاد مجیدی اخیرا مدعی شده که احتمال دارد او بزودی به فوتبال برگردد و تیم جدیدش را معرفی کند.

بیوگرافی فرهاد مجیدی :

فرهاد مجیدی در 13 خرداد سال 1355، در خانواده‌ای پنج نفره با اصالت شمالی، در شهر تهران متولد شد. وی از کودکی عاشق فوتبال بود برای همین، چون پدرش یک نظامی بود، به تیم پایه‌های صنایع نظامی پارچین پیوست و تحت حمایت پدرش فوتبال خود را از این تیم آغاز کرد. مجیدی پس از مدتی به تیم جوانان کشاورز پیوست و بدین ترتیب به طور رسمی فعالیت باشگاهی خود را آغاز کرد. او در سال 1374 و در سن 18 سالگی به تیم بهمن کرج پیوست و در دو سال حضور خود در این تیم 7 گل برای این تیم به ثمر رساند. حضور فرهاد مجیدی در تیم بهمن کرج نقطه آغاز ورود او به دنیای شهرت در فوتبال بود چرا که اندکی بعد مورد توجه کادر فنی باشگاه استقلال تهران قرار گرفت.

 

خانواده فرهاد مجیدی :

فرهاد مجیدی در یک خانواده اصیل با وضعیت مالی و اجتماعی خوب متولد شد. پدر او کارمند ارتش بود. وی دو خواهر و یک برادر کوچک‌تر به نام فرزاد دارد.

 

فرزاد مجیدی نیز از بازیکنان فوتبال کشور است که در تیم‌های استقلال و نساجی مازندران سابقه بازی دارد. مادرش به طور کلی مخالف حضور او در میادین فوتبال بود اما پدرش از همه نظر یار و پشتیبان او بود.

 

ازدواج و طلاق فرهاد مجیدی :

فرهاد مجیدی دو بار ازدواج کرده که یکی از آن ها ناموفق بوده است.

 

اخبارورزش
پربازدید
 

2 دیدگاه.

  • رضایی
    2024-03-29 14:18

    بالاترین مدال افتخار درک وانسانیته که مجیدی هم جزو این مدال آوران محبوبه

  • رضایی
    2024-03-29 14:19

    بالاترین مدال افتخار درک وانسانیته

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی