فوری / حراج نوروزی خودرو / شرایط فروش اقساطی سایپا ویژه نوروز اعلام شد+ جزئیات و اقساط

2 دیدگاه

شرکت زامیاد پس از ارائه بخشنامه فروش فوری وانت محبوب خود، شرایط فروش اقساطی وانت نیسان را نیز به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ اعلام کرد.

پیش فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو ، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

شرکت زامیاد پس از ارائه بخشنامه فروش فوری وانت محبوب خود، شرایط فروش اقساطی وانت نیسان را نیز به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ اعلام کرد. این بخشنامه فروش از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه، ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ برقرار شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت برقرار خواهد بود. متقاضیان برای شرکت در این شرایط فروش می‌توانند به نمایندگی‌های سایپا و سایت فروش اینترنتی این شرکت مراجعه نمایند.

نرخ سود تسهیلات اعطایی به مشتریان معادل ۲۳ درصد اعلام شده است. همچنین خودروهای عرضه‌شده در این بخشنامه فروش تنها با رنگ مرسوم این وانت یعنی آبی عرضه خواهند شد. همان‌گونه که در جدول زیر می‌توان دید، دو تیپ از وانت نیسان به‌صورت اقساطی فروخته خواهند شد. این دو تیپ شامل نیسان تک‌سوز آپشنال و نیسان تک‌سوز آپشنال با لاستیک رادیال است.

 شرایط فروش اقساطی وانت نیسان به مناسبت نوروز ۱۴۰۳:

شرایط فروش اقساطی وانت نیسان به مناسبت نوروز 1403

نیسان وانت به‌عنوان یکی از خودروهای دیرپا در خط تولید صنایع خودروسازی ایران، موفق شده است تا طی چهار دهه گذشته محبوب و پرفروش باقی بماند. به‌نظر نمی‌رسد زامیاد از این وانت ژاپنی‌الاصل سالخورده دست بکشد. این شرکت به‌تازگی صادرات وانت نیسان به کنیا و پاکستان را آغاز کرده است و حتی تصمیم دارد در کنیا خط تولید این خودرو را احداث کند. همچنین ساختار فنی وانت نیسان در محصول جدید این شرکت، یعنی پادرا پلاس نیز مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین پیکاپ کارون زامیاد نیز از پیشرانه و گیربکس وانت نیسان معروف بهره می‌برد؛ بنابراین حتی پس از توقف تولید وانت نیسان، این خودرو در قالب وانت‌های جدید زامیاد به حیات خود ادامه خواهد داد.

اخباراقتصادخودرو
پربازدید
 

2 دیدگاه.

  • حمید
    2024-03-21 06:46

    خیلی پدرسوخته و دزد هستید اول ۳۵۰ میگیرید۹۰ روز دیگه تحویل می دید هیچ سودی نداره اما شما چک میگیرید سود ش حساب میشه. بعد هم شما با پول اول کل قیمت ماشین و می گیرید

  • محمد کاظم یوسفی
    2024-03-21 11:33

    سلام من وانت پراید میخواهم لطفاً

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی