مبلغ حقوق فروردین ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد

18 دیدگاه

جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1403 اعلام شد.حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۳ با افزایش بیست درصدی همراه خواهد بود.

افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ آنگونه که اعلام شده است ۲۰ درصد خواهد بود، این رقم ابتدا ۱۸ درصد بود که بعد از بررسی ۲ درصد به آن اضافه شد؛ به این ترتیب افزایش حقوق ۱۴۰۳ کارمندان معادل ۲۰ درصد است، به این ترتیب رقم حقوق کارمندان به ۶۳,۶۹۹,۴۰۸ ریال رسیده است که با مزایا و اضافات آن حداقل حقوق دریافتی ۱۰ میلیون تومان است. از سویی دیگر افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ برای کارگران نیز ۲۰ درصد خواهد بود و حداقل حقوق آن‌ها ۹ میلیون تومان [۹,۰۰۰,۰۰۰] خواهد بود.

علاوه بر مشخص شدن عیدی سال ۱۴۰۳، حقوق و دستمزد در سال ۱۴۰۳ با افزایش ۲۰ درصدی همراه است

با توجه به اینکه تا دقیقه ۹۰ بحث و گمانه زنی درباره افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ ادامه دارد، پیش بینی شده است که افزایش حقوق سال جدید کارمندان برای افراد متاهل بدون فرزند در ماه‌های ۳۰ روزه، ۹ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان خواهد بود و برای افراد متاهل با فرزند و دارای حداقل یکسال سابقه کار، پایه سنوات روزانه و حق اولاد نیز اضافه می‌شود.

جمعیت کارمند در کشور ما کم نیست و همه ما هم این روزها شاهد افزایش قیمت ۳۴ درصدی اینترنت، افزایش اجاره مسکن، حرکت دلار به سمت کانال ۶۰ و ۷۰ تومانی و خیلی چیزهای دیگر هستیم که افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندها در آن گم شده است.

حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

هیات عالی نظارت در ادامه رسیدگی به موارد مغایرت بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور با سیاست‌های کل نظام در جلسه عصر امروز خود که به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل شد، بند (س) تبصره ۶ بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مصوب مجلس را مغایر سیاست‌های کلی نظام ندانست و با متناسب سازی حقوق بازنشستگان موافقت کرد.

براساس اعلام مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت، کار بررسی بودجه سال ۱۴۰۳ از امروز در هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور اعضا و نمایندگان روسای سه قوه، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی آغاز شد و به بررسی کلیات بودجه مصوب مجلس و برخی مفاد آن پرداخت.

میزان حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که حکم بازنشستگی بیش از یک هزار نفر از بازنشستگان سازمان آموزش و پرورش استثنایی مشمول، صادر شده و در پایان بهمن‌ماه «حقوق» بازنشستگی، «معوقات» و «عیدی» پایان سال به صورت یکجا به حساب این افراد واریز می‌شود.

رضا فیضی نژاد اظهار کرد: به موجب تبصره پنج ماده واحده قانون تشکیل سازمان آموزش و پرورش استثنایی مصوب ۲۱ آذرماه سال ۱۳۶۹ مجلس شورای اسلامی، پنج سال خدمت دولتی رضایت‌بخش در سازمان از هر نظر از جمله بازنشستگی، ۶ سال محسوب می‌شود و سازمان مذکور مکلف است پس از صدور حکم احتساب یک سال سنوات ارفاقی مزبور، کسور بازنشستگی مقرر را براساس حقوق و فوق‌العاده‌های همان حکم محاسبه و به صندوق بازنشستگی کشوری واریز کند.

اخباراقتصاد
بازنشستگانپربازدید
 

18 دیدگاه.

  • ناشناس
    2024-03-18 17:18

    ۲ ماه راجع به حقوق باز نشستگان مینو یسید همش تکراری وصحف پر کن هیچی نداشت مردم را سر کارمیزارین

  • ایرانی
    2024-03-18 18:18

    این 20درصدعم حتمابه دولت آقای رئیسی سخت میایدکلاحذف چون بااین حدف افزایش بصورت یقین تورم بیان سال تک‌رقمی گیباشدملت هرچه سختی تحمل کرده آن بابت افزایش حقوق کارگران دردولت های قبل است این برده ازاذرماه مسل هرسال شروع انشالله دراخراسفندماه تمام شود آقای وزیرکارنفس راحتی ازاینکه کارگروخانواده اش راامسال هم استعمارکردبکشد

  • ناشناس
    2024-03-18 19:00

    امروز ۲۸ اسفند وهنوز حقوق بازنشسته تامین اجتماعی واریز نشده

  • محمد
    2024-03-18 19:18

    خوب این ۲۰درصد طبق تصویب مجلس بوده پس دیگه اینهمه جلسه شورای عالی کار وراه انداختن جنگ زرگری چه معنایی دارد ،خودتی

  • عبوس
    2024-03-18 21:32

    چرا یه دفعه مثل آدم افزایش حقوق بازنشستگان رو اعلام نمی کنند .

  • ناشناس
    2024-03-18 22:28

    سلام قراربراین بودکه همسانسازی حقوق بازنشسته ها صورت گیرکه۴۰٪تپایان امسال و۲۰٪درسال جدید اضافه شود.ظاهر امر اینستکه وعده های پوچ مسئولین هنوزادامه دارد.آقایون باحقوقهای نجومی چندان دلسوزی بابت سفرهای خالی کارگران وبازنشسته ها ندارند.
    بااین اقتصادو تورم وجیبیهای خالی،ما الله بختکی زندگی میکنیم.

  • ناشناس
    2024-03-18 22:55

    چه فایده همینکه حقوق اضافه نشود جنس گران نشود

  • ناشناس
    2024-03-19 02:49

    آیا بیست درصد دردی را دوا میکنه تورم صد درصد ولی حقوق بیست درصد

  • ناشناس
    2024-03-19 02:51

    خدا لعنت کنه باعث بانیش بخوره تو سرشون

  • ناشناس
    2024-03-19 06:24

    در تمام دوران دولت ها هیچ گاه بفکر این نبودند که باز نشسته ها بعد باز نشستگی نفس راحتی بکشند بعد باز نشستگی تازه سختی های زندگی شروع میشود بخاطر مخارج زیاد یعنی در واقع
    با زجر زندگی میکند علت این هم این است که
    نمایندگان محترم هیچ گاه نخواستند بفهمند در
    صورتی که خوب میدانند ولی چون خودشان دراین موقعیت نیستند در واقع نمیفهمند که بازنشسته چه میکشد واز این به بعد هم همین
    نمیدانم تاکی این مسئله ادامه خواهد داشت.

  • کارگر
    2024-03-19 08:34

    سلام خدمت اقایان بیخیال واقتصاد خوان این حرف دان ۴۵ سال میشه که یکطرف شده دیگه زمانی ک ب حقوق کارگر اضافه میشد و تآثیر در گرانی می‌گذاشت تمام شد ومعادلات اقتصادی بهم خورده و هیچ ربطی گرانی با حقوق کارگر ندارد حالا دیگه فقط و فقط تنها اهرمی ک دارن همین تصمیم گیری برای قشر بیچاره کارگری هست ک بدون در نظر گرفتن تورم سالانه مقداری از تورم رو جبران میکنن عملا باید بگیم مثلا امسال دولت چقدر حقوق ها رو کم کرده یک کیلو گوشت شده ۵۳۰ هزار واقعآ اون بالا چه خبره ؟؟؟؟؟؟

  • بازنشسته.گرفتاره روزگار
    2024-03-19 11:38

    سلام فقط اینو می‌دونم ک خیلی بدبخت هستید که اینجوری کولا سر جامعه میزارید.باید برید بمیرید.

  • حسین
    2024-03-19 16:37

    خدالعنتتون کنه بااین مساوات اسلامیتون شماازکافرهم کافرترید
    نمونش اخوندگریان

  • ناشناس
    2024-03-19 17:29

    مافیا آگاهانه و برنامه ریزی شده طبقه کارگر و بازنشسته را زجر کش می کند ……..

  • علی ارجمند
    2024-03-19 22:06

    باقهر کردن حقوق کارگر بازنشسته درمان نمیشه نماینده واقعی می‌خواهد ودولت مردمی

  • اگه اون روز برسه منم برات ناز میکنم باغم وغصه ودردم تورو دمساز میکنم . میاد اون روز که منم سفره دلمو برات بازبکنم با تیروتفنگ قفل این بانک برات بازمیکنم

  • ناشناس
    2024-03-20 06:42

    انگار از جیب باباشون صدقه میخوان بدن همچین ادعا دارند این مردم نبودند شماهارو کی ادم حساب میکرد مثل بختک افتادید تو این مملکت رو به گوه کشیدید اقتصاد رو نابود کردید مردم رو مریض و افسرده بازنشسته ها ۹۵ درصدشون افسرده شدند نه پول دارند به مسافرت برن نه خوشی و تفریح وووووووو

  • حسین از کار افتاده ۹۰درصدی
    2024-03-20 08:17

    پس اون ۴۰درصدی که قراربود برای همسان سازی حداقل بگیران در سال ۱۴۰۳ محاسبه بشه کجا رفت خداوکیلی زندگی برای حداقل بگیران که خودم یکی از اونها هستم بسیار بسیار بسیار سخت و دشواره با ۸ میلیون حقوق و مزایا و دو فرزند محصل اون هم با این همه تورم ۳۰۰درصدی که در سال۱۴۰۲ داشتیم چطور باید زندگی کرد چرا باید یکی حقوقش نجومی باشه خیلی ها هم در رنج و مشقت باشند پس اون عدالتی که ازش دَم میزنند کجاست .!؟؟؟؟؟

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی