نطق جدید وزیر آموزش و پرورش / صحرایی ورود کرد + اظهارات تازه

2 دیدگاه

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه پاداش فرهنگیان بازنشسته بالغ بر 21 هزار و 700 میلیارد تومان است، گفت: 2 مرحله از پاداش واریز شده است و ان‌شاءالله بخش انتهایی آن نیز به‌زودی واریز خواهد شد.
صحرایی ، وزیر آموزش و پرورش در خصوص گلایه فرهنگیان بازنشسته نسبت به عدم پرداخت به موقع و یکجای پاداش پایان خدمت‌شان، اظهار کرد: این گلایه به حق است و ما هم آن را قبول داریم و بارها درباره آن به مسؤولان ذی‌ربط نکات لازم را منتقل کرده‌ایم.

خبر صحرایی از مرحله سوم واریز پاداش فرهنگیان بازنشسته 1401 و زمان پرداخت پاداش بازنشستگان سال 1402 / وزیر تکلیف رتبه بندی معلمان بازنشسته قبل از شهریور 1400 را روشن کرد

به نوشته فارس، رضامراد صحرایی ادامه داد: فقط فرهنگیان بازنشسته نیستند که پاداش آنها به صورت یکجا پرداخت نمی‌شود بلکه بازنشستگان سایر دستگاه‌ها جز در سازمان‌هایی که تعداد بازنشسته آنها بسیار محدود است، پرداخت پاداش به صورت مرحله‌ای اتفاق می‌افتد.

صحرایی به طرح پیشنهادی برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان پرداخت و گفت: برای سال آینده یک پیشنهاد به سازمان برنامه و بودجه داده شده و این است که پاداش بازنشستگان هر ماه در ماه متناظر سال بعد پرداخت شود؛ به عنوان مثال پاداش بازنشستگان مهر 1402 در مهر 1403 پرداخت شود و پاداش بازنشستگان آبان 1402 در آبان 1403 پرداخت شود.

وی تصریح کرد: البته در آموزش و پرورش تراکم بازنشستگی در نیمه اول سال است و در نتیجه تلاش همه ما این است که در نیمه نخست سال آینده پاداش بازنشسستگان امسال را پرداخت کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص گلایه فرهنگیان بازنشسته نسبت به عدم اجرای رتبه‌بندی برای آنها، گفت: درباره اجرای رتبه‌بندی برای بازنشستگان قبل از 31 شهریور 1400، قانون تعیین تکلیف کرده است؛ قانون رتبه‌بندی زمان اجرای آن را از 31 شهریور 1400 اعلام کرده است و در نتیجه راهی جز اجرای این قانون وجود ندارد.

وی در واکنش به این جمله که «فرهنگیان بازنشسته گلایه دارند که چرا وزیر آموزش و پرورش برای حفظ کرامت و عزت بازنشستگان فرهنگی در هیأت دولت اقدامی نمی‌کند؟»، بیان کرد: دولت همواره به بازنشستگان توجه داشته است و در سال آینده هم موضوع متناسب‌سازی حقوق آنها را دنبال خواهد کرد.

صحرایی اضافه کرد: حقیقتا بنده در هیأت دولت همواره زبان گویای بازنشستگان هستم و هر مسأله‌ای درباره آنها ضرورت طرح در دولت داشته است، آن را پیگیری کرده‌ام و همین پیگیری‌ها باعث شد که پاداش فرهنگیان بازنشسته عزیز که بالغ بر 21 هزار و 700 میلیارد تومان است، در سه مرحله پرداخت شود؛ تاکنون دو مرحله آن به حساب بازنشستگان فرهنگی واریز شده است و ان‌شاءالله بخش انتهایی آن نیز به‌زودی واریز خواهد شد.

اخبارجامعه
پربازدیدرتبه بندی معلمان
 

2 دیدگاه.

  • معلم
    2024-03-10 02:18

    صحرایی قرار بود معوقات رتبه بندی ۱۴۰۰ وفوق العاده ویژه ۵۰درصدی معلمان تا پایان سال بدهید هنوز ۶ماه اضافه کاری معلمان هم نداده اید پس آموزش وپرورش وزیر برای چی میخواهد؟ بهتره وزیر نداشته باشه تا اینکه حقوق معلمان از زباله گردها ضایعاتی ها کمتر باشه

  • صحرایی قرار بود معوقات رتبه بندی ۱۴۰۰ وفوق العاده ویژه ۵۰درصدی معلمان تا پایان سال بدهید هنوز ۶ماه اضافه کاری معلمان هم نداده اید پس آموزش وپرورش وزیر برای چی میخواهد؟ بهتره وزیر نداشته باشه تا اینکه حقوق معلمان از زباله گردها ضایعاتی ها کمتر باشه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی