التماس علی پروین برای بازگشت یحیی/ اوسمار خوب است اما یحیی چیز دیگری است / پرسپولیس با گل محمدی قهرمان می شود

3 دیدگاه

التماس علی پروین برای بازگشت یحیی/ اوسمار خوب است اما یحیی چیز دیگری است / پرسپولیس با گل محمدی قهرمان می شود
علی پروین به انتخاب اوسمار و بازگشت آل‌کثیر به پرسپولیس واکنش نشان داد.علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران در مصاحبه‌ای درخصوص انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس اظهار کرد: تا آنجا که می‌دانم پنج شش بازیکن پرسپولیس نزد آقای درویش رفتند و به ایشان گفتند که اوسمار برای سرمربیگری خوب است چرا اوسمار را انتخاب نمی‌کنی و درویش هم او را معرفی کرد.

پروین درمورد نتیجه گرفتن اوسمار گفت: حالا که انتخاب شده یه موقع مربی خوبی درمیاد و یه موقع بد درمیاد به نظرم بازی اول مشخص می‌شود که اوسمار چطور خواهد بود.
اسطوره پرسپولیس با اشاره به وعده بازیکنان پرسپولیس درخصوص حمایت از اوسمار گفت: ما همیشه عادت داریم هرکسی سرمربی می‌شود از او حمایت می‌کنیم چه سرمربی و چه مدیرعامل. ما فقط دوست داریم پرسپولیس برنده باشد چون اگر بازی‌هایش را ببرد ما خوشحال می‌شویم و اگر ببازد غمگین خواهیم شد.

نظر علی پروین درباره سرمربی جدید پرسپولیس

پروین همچنین درباره بازگشت عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس گفت: آل‌کثیر بخاطر حرفای من نرفته بود منتها آنموقع هم گفتم که شنیدیم که فلان قدر گرفته وگرنه من نمی‌دانم چقدر گرفته ولی حالا که برگشته خیلی خوب شده و خط حمله پرسپولیس بهتر خواهد شد.

اخبارورزش
پربازدیدعلی پروین
 

3 دیدگاه.

  • کیون
    2024-02-09 19:36

    الان که بازیکنان مورد نیاز جذب شدند اگه یحیی بر گرده واقعآ میتونه تیم و قهرمان کند منتهی یک تعداد عوضی نمی‌خوان یحیی باشد وگرنه مربی به خوبی او پیدا نمی کنند اگر بزرگان پرسپولیس بیان وسط واین مربی کاربلد و باهوش را برگردانند کیسه کشا یحیی رفت همه از خوشحالی قند تو دلشون آب شد چون تا زمانی یحیی باشد پرسپولیس به کیسه نمی بازد و اونا از این قضیه ناراحت هستند کاش یحیی برگردد

  • پیمان
    2024-02-10 09:01

    ای کاش

  • بهمن
    2024-02-10 17:23

    اگریحیی برگرد به تیم مطمین باشید که ۱۰۰درصد پرسپولیس قهرمان میشه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی