وعده جدید درباره رتبه بندی فرهنگیان / قانون جدید رتبه بندی + اظهارات مهم

7 دیدگاه

به گزارش ساناپرس؛ وعده جدید درباره رتبه بندی فرهنگیان / قانون جدید رتبه بندی + اظهارات مهم
علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، در گفت‌وگویی، به دلایل عدم صدور حکم کارگزینی برخی معلمان برای اعمال رتبه جدید پرداخت.

قانون رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۰ سال توقف در نهایت در ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۰ با ۱۹۶ رأی موافق و ۲ رأی مخالف در مجلس تصویب شد و سرانجام در دولت سیزدهم و با عملیاتی شدن وعده آیت الله رئیسی به اجرا درآمد و سهم مناسبی از بودجه کشور نیز به این امر تخصیص داده شد.

علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، در گفت‌وگویی، به دلایل عدم صدور حکم کارگزینی برخی معلمان برای اعمال رتبه جدید پرداخت.

او توضیح داد که روند اعتراضات رتبه‌بندی از مراحل مختلفی تشکیل شده است، از جمله ثبت اطلاعات، رسیدگی به اعتراضات، اعلام نتایج، صدور مجوز تغییر رتبه به استان و صدور حکم کارگزینی معلمان.

فرهادی اظهار کرد: “معلمانی که رتبه جدید خود را در سامانه مشاهده می‌کنند اما حکم کارگزینی برای آنها صادر نشده است، احکام آنها متعاقباً توسط مناطق آموزش و پرورش صادر خواهد شد.”

او توضیح داد که پس از اعطای مجوز به استان، مناطق براساس رتبه جدید حکم کارگزینی را صادر می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش افزود: “در برخی موارد تغییر رتبه انجام شده اما مجوز آن هنوز صادر نشده است، چون باید پرونده‌ها را به هیئت ممیزه ببریم و در آنجا تأیید کنیم.”

وی اظهار کرد: “تا پایان سال احکام کارگزینی برای رتبه جدید معلمان صادر می‌شود، رتبه‌بندی فرایندی ادامه‌دار است و باید معلمان جدید را هم وارد این جریان کرده و رتبه برای آنها صادر کنیم.”

اخبارجامعه
پربازدیدرتبه بندی معلمان
 

7 دیدگاه.

  • محمود
    2024-02-02 21:49

    دروغگو ها چرا احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی 1400رانمی زنید؟

  • حسین
    2024-02-02 22:02

    درذات مسئولین این مملکت جزدروغ چیزی نیست

  • جاویدی
    2024-02-03 14:35

    چرا معوقه رتبه بندی سال 1400 پرداخت نشده است

  • ناشناس
    2024-02-04 20:51

    باسلام، پاداش بازنشسته های مهر ۱۴۰۲ کی پر داخت میشه ،معوقات رتبه بندی از زمانی که بازنشست شدیم ندادن ،

  • به کار گزیینی میگم رتبه ها چی شدند میگن سامانه مای مدیا را چک کن بخدا ۵ ماه روزی ۱۰ بار سامانه مای مدیا را چک میکنم نه رتبه ای هست نه حکمی از کار زندگی افتادم از بس سامانه را هر دقیقه چک میکنم

  • ناشناس
    2024-02-05 06:30

    برای بازنشسته های ۱۴۰۲ که حکم آخر رتبه بندی اعمال نشده برنامه ای ندارید فاصله حقوق خیلی بیشتر از شاغلین شده لطفا رسیدگی کنید

  • باریده
    2024-02-06 21:08

    چرا احکام رتبه بندی بازنشستگان ۱۴۰۱راصادرنمیکنید جزدروغ …

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی