معلمان بخوانند / خبری خوش برای این افراد / حقوق و معوقات باهم پرداخت میشود

10 دیدگاه

به گزارش ساناپرس؛ معلمان بخوانند / خبری خوش برای این افراد / حقوق و معوقات باهم پرداخت میشود

معاون وزارت آموزش و پرورش از پرداخت حقوق دی ماه معلمان به همراه معوقات رتبه‌بندی خبر داد.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان دی ۱۴۰۲ از My medu.ir امکان پذیر شده است و شما فرهنگیان گرامی برای مشاهده و دریافت فیش حقوقی فرهنگیان دی ۱۴۰۲باید در زمان واریز حقوق فرهنگیان به این سامانه مراجعه فرمایید. اما حقوق فرهنگیان کی واریز می شود؟ با افزایش حقوق فرهنگیان در سال ۱۴۰۲ زمان واریز حقوق فرهنگیان دی ۱۴۰۲ هم منظم تر شده است.

مشاهده و دریافت فیش حقوقی فرهنگیان دی ۱۴۰۲

معاون وزارت آموزش و پرورش از پرداخت حقوق دی ماه معلمان به همراه معوقات رتبه‌بندی خبر داد.

    آخرین مرحله اعتراضات رتبه‌ بندی معلمان در حال انجام است و تقریباً به تمام اعتراضات معلمان از سوی آموزش و پرورش پاسخ داده شده است.

    با این حال ماه گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که از عدم واریز معوقات رتبه‌بندی معلمان با حقوق دیماه خبر می‌داد.

    در همین ارتباط علی فرهادی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن رد این شایعات گفت: با وجود محدودیت در منابع با دستور معاون اول رئیس جمهور و همکاری سازمان برنامه و بودجه حقوق دی ماه معلمان بسته شد.

    وی افزود: در دی ماه آن دسته از معلمان جدیدالاستخدام و دانشجو معلمان ورودی مهر ۱۴۰۲ که احکام کارگزینی آنها صادر شده است، حقوق ماه‌‌های مهر، آبان و آذر و دی را نیز دریافت می‌کنند.

    فرهادی گفت: طی تعامل سازنده میان سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش و مساعدت معاون اول رئیس جمهور مقرر شد معوقات اعتراضات رتبه‌بندی معلمان در سال ۱۴۰۲ پرداخت شود که جای تشکر از معاون اول رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه دارد.

    وی گفت: تقریبا تمام اعتراضات رتبه‌بندی رسیدگی شده است و به جز عده‌ای معدود می توان گفت پرونده اعتراضات بسته شده است و تعداد اندک افراد باقی مانده در دی ماه تعیین تکلیف می‌شوند.

    فرهادی خاطرنشان کرد: تلاش وزارت آموزش و پرورش و دولت سیزدهم این است که با حرکت در مدار قانون و نظم فضای حاکم بر آموزش و پرورش آرام و به دور از دغدغه خاطر معلمان باشد تا بتوانند دانش‌آموزانی خلاق و مبتکر تربیت کنند.

    دریافت حکم حقوقی فرهنگیان بازنشسته

    جهت مشاهده و دریافت حکم فرهنگیان پس از مراجعه به سامانه فیش حقوقی بازنشستگان به آدرس My.medu.ir ، به صفحه دریافت حکم حقوقی بازنشستگان فرهنگی وارد می شویم. در این قسمت پس از وارد کردن شماره های دفتر کل و شماره شناسنامه می توان حکم حقوقی را مشاهده کرد.

    در صورت تمایل به ارسال حکم حقوقی به پست الکترونیکی ، می توان با وارد کردن آدرس الکترونیکی ، عملیات ارسال را انجام داد.

    اخباراقتصادجامعه
    پربازدیدرتبه بندی معلمان
     

    10 دیدگاه.

    • کاریزماتیک
      2024-01-15 20:43

      معوقه ۶ ماه ۱۴۰۰ رو کی پرداخت می‌کنند..؟

    • معلم بازنشسته مهر1400
      2024-01-16 01:03

      باور بفرمایید اگه بیش از سی سال خدمت جهادی در محرومترین ،دورترین صعب العبور ترین و… روستاها.را از نزدیک نظاره میکردید.بی درنگ بالاترین رتبه را اعطاومعوقات رتبه‌بندی وپاداش بازنشستگان مهر1400راواریزمیکردید.تشکر

    • محمد جواد اسدابادی
      2024-01-16 11:39

      تو رندگی تون یک بار برای همبشه راست بگید چند ساله از بازنشستگان خواهش و تمنا می کنید لبیایید جبران کنید کمبگد معلم را و حتما اضافه کاری ماهیانه پرداخت میشه پس چی شد؟

    • بازنشستگان ۳۱ شهریور الی ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ فرهنگی مشمول رتبه بندی شده اند ولی صندوق بازنشستگی از اجرای صحیح احکام رتبه بندی بر اساس قانون سرباز میزند. ما بازنشستگان قبل از رتبه بندی ‘ بر اساس بند (۶) تصویبنامه شماره ۷۴۲۶۴/ت۵۸۰۳۶ مورخ ۱/۷/۱۳۹۹ هیئت وزیران، و بخشنامه ۲۴۱۸۶۳ مورخ ۱۳۹۹٫۰۷٫۰۱ با ۹۰ درصد احکام بازنشستگی را دریافت نموده ایم که بایداصلاحیه احکام رتبه بندی هم به استناد همان قانون ۹۰ درصد دوباره اصلاح شود. ضمنا شرط میانگین ۲ سال آخربرای اجرای رتبه بندی برابر تبصره ۵ منسوخه ۱۴۰۱/۵/۹ ماده ۴ آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی مصوب ۱۴۰۱/۱/۱۸ حذف شده است و اجرای رتبه بندی ویک روز شاغلی برایشان معنا ندارد بنابراین باید برای بازنشستگانی که از ۳۱شهریور ۱۴۰۰ لغایت اخر بهمن ۱۴۰۰ بازنشسته شده اند احکام رتبه بندی توسط صندوق مورد قبول وتمامی معوقات ۲۸ ماهه رتبه بندی به طور کامل پرداخت گردد که تاکنون ریالی برای بازنشستگان مهر تا بهمن ۱۴۰۰ پرداخت نشده است خواسته ی ما ۱_قبول احکام رتبه بندی ما بازنشستگان از طرف صندوق وصدوراحکام براساس رتبه بندی واصلاحیه ی مجدد حکم متناسب سازی بر اساس بند (۶) تصویبنامه شماره ۷۴۲۶۴/ت۵۸۰۳۶ مورخ ۱/۷/۱۳۹۹ هیئت وزیران، و بخشنامه ۲۴۱۸۶۳ مورخ ۱۳۹۹٫۰۷٫۰۱ توسط صندوق با توجه به احکام رتبه بندی و ۲_همچنین صدوراصلاحیه حکم طبق افزایش سالانه درفروردین ۱۴۰۱ توسط صندوق و۳_ صدوراصلاحیه حکم طبق ترمیم در مهرماه ۱۴۰۱ توسط صندوق بازنشستگی

    • ناشناس
      2024-01-16 12:13

      اگر قراربود پاداش ومعوقات بازنشستگان مهر۱۴۰۰ راندهید،پس چرا این دوسال مارامنتظرگذاشتید واین همه وعده دروغ دادید آیا خداازشما راضی است وچگونه جواب ما وخانواده ی مظلوم رادرپیشگاه خداوندبزرگ می دهید( اگرندهید مدیون ما هستید )

    • م . ن .م
      2024-01-16 18:18

      کاملا بجاست .چرااین همه وعده های توخالی داده میشودبااین کارخداراراضی نمیکنید

    • هیچ حکمی در صفحه مشاهده حکم وجود ندارد ،
      حتی بازنشستگان ۱۴۰۱ تیز حکمشان قابل مشاهده نیست ،
      رتبه بندی هیچ تاثیری در حقوق من بازنشسته ۱۴۰۰ طبق قانون مصوب که باید تاثیر گذار باشد تاثیری نداشته است.

    • بازنشسته فرهنگی ۱۴۰۰
      2024-01-17 00:09

      مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که بازنشسته گان مهر ۱۴۰۰به بعد مشمول رتبه بندی فرهنگیان میشن وزارت آموزش و پرورش هم احکام را صادر کرده ولی سازمان بازنشستگی کشوری اعلام کرده این افراد مشمول رتبه بندی فرهنگیان نمیشن وطبق استدلال خودش فقط ۵هزارتومان !!!!ما طلب داریم خودتان قضاوت کنید مسخره نیست معلوم نیست تکلیف ما چیست؟ بعداز ۲۸ماه حالا میگن شامل شما نمیشه

    • مهدی
      2024-01-17 23:08

      بعداز۳۲ سال کار هنوز نه ازحکم نه از پاداش خبری نیست. در my.medu حکمی برای بازنشستگان وجود ندارد.

    • محمدرضا میرزاخانی
      2024-01-18 15:15

      بنده ۳۵سال خدمت کردم الان بازنشسته شدم الان نه حق عائله بندی ونه حق اولادبازنشسته برقرار نشده ونمیدونم بایدکجا مراجعه کنم یعنی ازاول مهر ۴۰۲تاالان طلب دارم

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

    آخرین اخبار

    برچسب‌های پربازدید

     

    وبگردی