اولین تصویر از کشف جسد داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی + جزئیات

3 دیدگاه

به گزارش ساناپرس، اولین تصویر از کشف جسد داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی + جزئیات

داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران و همسرش ، دیشب در یکی از ویلاهای کرج به طرز مشکوکی به قتل رسیدند.

داریوش مهرجویی

بر اساس اعلام پلیس البرز جسد داریوش مهرجویی ساعتی پیش در ویلای شخصی‌اش در کرج کشف شده است. داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران است. خبرهای تکمیلی اعلام خواهد شد.

جزئیات قتل وحشتناک داریوش مهرجویی و همسرش

در حالی پلیس البرز از آغاز تحقیقات در این زمینه  خبر داده است که برخی شبکه‌های خبری مدعی قتل مهرجویی و همسرش شده‌اند.

قتل داریوش مهرجویی و همسرش در باغ ویلای شخصی در شهرک زیبادشت منطقه فرخ آباد در شهرستان فردیس رخ داد. این قتلها در حوالی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه الی ۲۲ دیشب اتفاق افتاده است. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد انجام شده است.

توضیحات در خصوص قتل داریوش مهرجویی و همسرش

سردار حمید هداوند در این‌باره گفت: این حادثه در ساعات پایانی شنبه‌شب از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که با حضور ماموران پلیس در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌اش واقع در زیبادشت مشکین آباد به قتل رسیده‌اند. وی با بیان اینکه این حادثه از سوی دختر مرحوم مهرجویی به پلیس اطلاع داده شد، گفت: تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.

داریوش مهرجویی

هداوند درباره اینکه گفته می‌شود سر مرحوم مهرجویی بریده شده است، گفت: این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان البرز جزئیات این پرونده با حضور تیم تخصصی پلیس تحت پیگیری است.

محسن امیریوسفی رییس کانون کارگردانان خانه سینما که از ساعت ۲:۳۰ بامداد یکشنبه ۲۲ مهرماه به همراه وحید موساییان و دانش اقباشاوی از اعضای شورای مرکزی کانون در محل حادثه حضور یافته بود، به ایسنا گفت که ترجیح می‌دهم جزییات این جنایت توسط نیروی انتظامی و دادستانی اعلام شود اما اطلاعاتی که در اینجا کسب کردیم، حاکی از آن است که دختر آقای مهرجویی ساعت ۱۰ شب به منزل برگشته و متوجه این فاجعه شده است.

وی افزود: در حال حاضر، اجساد به پزشکی قانونی منتقل شده و محل حادثه توسط نیروهای پلیس در دست بررسی است اما در مورد اینکه اتباع غیرایرانی در این جنایت نقش داشته‌اند هنوز شواهدی در دست نیست.

پلیس: قاتل «مهرجویی» به زودی دستگیر می شود.

سخنگوی فراجا: پلیس عاملین این اقدام وحشیانه را به زودی دستگیر و به دستگاه عدالت خواهد سپرد. اقدامات فنی همان ساعات اولیه انجام و کارآگاهان در محل حاضر و در حال بررسی سناریوهای محتمل می باشند.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدیدداریوش مهرجوییقتل
 

3 دیدگاه.

  • ناشناس
    2023-10-16 19:28

    دخترش باید قاتل رو به همون روش قصاص کنه اگه قصاص نشند وفیلمش منتشر نشه عبرت دیگران نمیشه

  • میترا
    2023-10-17 13:24

    نخبه سینمای ایران در کمال بی رحمی دیگه نیست و ………
    هزاران لعن و نفرین به شخص یا اون اشخاصی که نفهمیدن اعجاز سینمای ایران رو دارن چاقو میزنن

  • مثل همیشه عالی و کاربردی

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی