معرفی جایگزین حسن یزدانی برای رقابت با تیلور در المپیک! | این ستاره کشتی بهتر از یزدانی کشتی می‌گیرد؟

40 دیدگاه

به گزارش ساناپرس، معرفی جایگزین حسن یزدانی برای رقابت با تیلور در المپیک! | این ستاره کشتی بهتر از یزدانی کشتی می‌گیرد؟
پیشکسوت کشتی ایران و دارنده ۴ مدال طلای جهان و یک برنز المپیک، تاکید کرد: اگر می‌خواهیم کشتی آزاد ما در المپیک نتیجه بگیرد باید کادر فنی تیم ملی را تقویت کنیم. ابراهیم جوادی درباره ارزیابی خود از عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی چین، اظهار کرد: در رقابت‌های قهرمانی جهان درست است که به عنوان نایب قهرمانی رسیدیم اما با ترکیبی که در اختیار داشتیم و با توجه به ناآمادگی روس‌ها و عدم احتساب امتیاز تیمی برای آن‌ها، باید آمریکا را پشت سر می‌گذاشتیم و قهرمان می‌شدیم اما اینبار نیز نتوانستیم قهرمان شویم. روس‌ها به عنوان قدرت اصلی کشتی جهان با توجه به اینکه حضورشان در مسابقات قطعی نبود و به یکباره مجوز گرفتند، از شرایط آرمانی دور بودند، کما اینکه دیدیم سعدالله‌یف اصلا هیچ نشانی از گذشته نداشت.

در ادامه بخوانید:

ادعای کاشف حسن یزدانی: اگر تیلور را نبرد، مرا از ایران بیرون کنید

دارنده ۴ مدال طلای جهان و یک برنز المپیک، افزود: به اعتقاد من بچه‌های ما خوب کشتی نگرفتند. ما خیلی بیشتر از این‌ها از تیم ملی انتظار داشتیم که برآورده نشد و برای گرفتن نتیجه در المپیک باید به طور اساسی چاره‌اندیشی شود.

وی با اشاره به قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در بازی‌های آسیایی، خاطرنشان کرد: ما در بازی‌های آسیایی هم در کشتی آزاد و هم در کشتی فرنگی قهرمان شدیم و نتایجی بهتر از دوره‌های اخیر بدست آوردیم. به اعتقاد من عملکرد کشتی آزاد ما در بازی‌های آسیایی نسبتا خوب بود. البته از کشتی‌گیری مثل رحمان عموزاد انتظار می‌رفت هم در جهانی و هم در بازی‌های آسیایی قهرمان شود اما نتیجه لازم را بدست نیاورد. اینکه او در فینال بازی‌های آسیایی ضربه فنی می‌شود اصلا در حد جایگاه او نیست. کشتی گیری در این حد نباید به این سادگی در عرض چند ثانیه از هم بپاشد و اینچنین امتیاز از دست بدهد. رحمان فقط به حریف خود می چسبید اما برنامه‌ای برای اجرای فن نداشت در حالیکه حریف خیلی با برنامه کشتی گرفت و در زمان مناسب آن فن را اجرا کرد. اینکه ما فقط حریف را نگه داریم و به او بچسبیم که نشد کشتی؛ ما باید در هر شرایطی فن بزنیم تا نتیجه بگیریم.

جوادی درباره پنجمین باخت حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور در فینال رقابت‌های جهانی بلگراد، گفت: متاسفانه حسن باز هم باخت. او کشتی نگرفت و دیدیم که تیلورهر کاری که دلش خواست با او کرد. کشتی‌گیری در حد حسن یزدانی نباید بعد از دادن پوئن‌های زیاد، ضربه فنی شود. به نظر من سرمربی مقصر است و باید برنامه بهتری برای این کشتی مهم در نظر می‌گرفتند. حسن ۵ بار به تیلور باخته و فقط یک بار او را شکست داده است. کادر فنی باید بنشیند و برنامه ‌ریزی درستی برای شکست تیلور در المپیک تدارک ببینند. می‌توانند از اهالی فن، پیشکسوتان و قهرمانان مشورت بگیرند. نباید حسن یزدانی که همه را ۱۰ پوئنه می‌کند مقابل تیلور ضربه فنی شود.

پیشکسوت کشتی ایران در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد یزدانی علاوه بر آمادگی بدنی کمتر نسبت به تیلور، بیشتر از نظر روحی و روانی مشکل دارد، خاظرنشان کرد: این کار مربیان است و باید آن‌ها او را از هر نظر آماده کنند. حسن ممکن است از نظر بدنی خیلی مقابل او مشکلی نداشته باشد اما از نظر روحی و روانی واقعا نیاز به کار دارد. ما قهرمانان بزرگی داشتیم و داریم که می توانند در این زمینه کمک کنند. باید از آن‌ها مشورت گرفته شود و ورود کنند تا به نتیجه دلخواه در المپیک برسیم.

جوادی درباره مشکل کوچینگ در تیم ملی کشتی آزاد و استفاده از افرادی که تجربه چندانی در این رویداد مهم ندارند، گفت: ما در این بحث مهم دچار مشکل هستیم. آقای دبیر اگر می‌خواهد زحماتش نتیجه بدهد و در المپیک نتیجه بگیریم، باید به این موضوع ورود کند و مشکلات را برطرف کند. روس‌ها و آمریکایی‌ها اگر همیشه نتیجه می‌گیرند بخاطر این است که هم‌افزایی دارند و از تجربیات قهرمانان و بزرگان خود استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: ما در کشتی‌مان نفراتی مثل منصور برزگر را داریم که خودش در کشتی دنیا صاحب سبک است. قصد تعریف از خود را ندارم اما من هم دوست دارم و می‌توانم به کشتی مملکتم در حد توانم کمک کنم. من در کشتی جهان صاحب کرسی بودم. ۴ سال متوالی در مسابقات جهانی همه حریفانم را شکست دادم، آن هم نه با یکی دو اختلاف امتیاز بلکه با اختلاف بالا. در فینال جهانی ۱۹۷۰ کانادا، حریف ژاپنی را ۱۸ بر ۲ بردم. خودتان می‌دانید اگر یک نفر در مسابقات جهانی طلا بگیرد، سال بعد او را زیر نظر می‌گیرند و تکرار طلا خیلی سخت می‌شود کما اینکه این اتفاق برای کشتی‌گیران ما هم افتاد اما من ۴ سال طلا را تکرار کردم. باید از این تجربیات استفاده شود.

دارنده ۴ مدال طلای جهان، در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند شاید کامران قاسمپور بتواند از پس دیوید تیلور بربیاید و اینکه آیا او هم چنین نظری دارد، گفت: حسن بهترین کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم ما در ایران است. کنار گذاشتن او کار ساده‌ای نیست. هر چند ممکن است کامران قاسمپور با توجه به فاکتورهایی که دارد بهتر از یزدانی مقابل تیلور کشتی بگیرد اما انتخابی ملاک تعیین ملی پوش است که کامران طی سال‌های گذشته چند بار به یزدانی باخته است.یزدانی ۹ مدال جهان و المپیک دارد و همه حریفانش در ایران را خیلی خوب شکست می‌دهد. اگر کامران هم به وزن ۹۲ کیلوگرم رفت به این خاطر بود که به یزدانی می‌باخت و زورش به او نمی‌رسید.

جوادی در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برای کسب نتیجه در المپیک باید تقویت شود یا خیر، گفت: قطعا باید تقویت شود. البته من با آمدن مربی روس به تیم ملی مخالف بودم و آن را اعلام کردم. او واقعا چه کاری برای ما انجام داد؟ ما قهرمانان زیادی داشتیم و داریم که می‌توانند کمک کنند. باید بررسی شود تا بهترین‌ها به کادر فنی اضافه شوند. البته معتقدم شخص علیرضا دبیر هم به این نتیجه رسیده که درباره کادر فنی تجدید نظر کند.

وی در پایان با اشاره به حمایت‌های خوب فدراسیون کشتی از تیم‌های ملی، گفت: علیرضا دبیر هر کاری که باید برای کشتی‌گیران انجام داده و همه امکانات را برای آن‌ها فراهم کرده است. آن زمان به ما یک قران هم نمی‌دادند اما الان فدراسیون اعلام می‌کند به تنهایی ۸۶۰ میلیون تومان فقط برای مدال طلا پرداخت می‌کند. دوره ما از این خبرها نبود. همه این‌ها برای کشتی گیر ایجاد انگیزه می‌کند. دبیر گناهی نداشت چرا هر کاری که باید انجام داده است تا بهترین نتایج بدست بیاید اما کار از جای دیگری که کادر مربیان است گیر دارد.

اخبارورزش
پربازدیدحسن یزدانی
 

40 دیدگاه.

  • هیچ دقت کردید که چرا کشتی گیران گمنام که در کشورشان حتی لیگ کشتی هم ندارن، میان و‌کشتی گیران قهرمان ما رو میبرن؟ مثلا رقیب مغولی عموزاد؟! نود در صد کشتی گیران آسیای مرکزی و خاور دور و اروپا و آمریکا در اصل از جنگاوران ورزش رزمی در قفس هستند SFC .
    یک ورزش تغریبا جدید ولی بشدت پر طرفدار و پولساز، دانستن فنون کشتی و آمادگی بسیار بالای بدنی از مهمترین ویژگی های این ورزش است ( بخصوص زیر گیری و فنون بالای بدن، اگه یه سرچ‌ کنید و به فنونی که در ابتدای رزم زده میشه دقت کنید متوجه میشید، رقیب مغولی عمو زاد هم از قهرمان این رشته هست که البته هنوز نتوانسته عنوان خوبی کسب کنه.

  • احمد
    2023-10-12 13:30

    بله درست است که حسن از کامران برده ولی الان انتخابی بزارید مطمئنا از حسن میبرد قبلا هم به احترام حسن خودتان میدانید کشتی رو واگذار میکرد و اون جنگندگی رو مقابل حسن ندارد کامران یک زیرگیز قهار است که از تیلور میبرد

  • هادی
    2023-10-12 15:11

    نه داداش من مخالف هستم با نظرت کدوم احترام شمااگر کشتی گیر باشی میدونی وقتی میری رو تشک و انتخابی میزارن وشرکت میکنی توانتخابی تیم ملی برا جهان والمپیک دیگه احترام معنی نداره وخیلی خنده داره این دیدگاه پس میای و تمام تلاشت رو میکنی کامران از دوران بچگی با حسن رقیب بوده اما هیچ وقت نتونسته شکستش بده درضمن وزن حسن وزن المپیکیه خیلی شلوغ تر هستش و بقول معروف همه خوبا دراونجا جمع هستن این حرف روهیچوقت نزن داداش ببخشی اما خیلی مضحکه اما من درمورد کشتی گرفتنش با تیلور راستش نمیتونم قطعا بگم که نه، شاید واقعا بهتراز حسن بتونه با تیلور بگیره چون هر کسی سبک خودش روداره ممکنه تیلوررو خیلی اذیت کنه کما اینکه حسن دیگه روحیش رو درمقابل تیلورازدست داده بنظرم، اما ریسک بزرگیه دم المپیکی بیای وزن هر دو رو عوض کنی چون هرکس کشتی کارکرده میدونه حداقل یکی دوسال طول میکشه تا تقریبا فقط تو وزن جدیدت جا بیفتی تابرسه به درخشش درالمپیک،تیلور رو هم مطمعن باشین نهایتا تاالمپیک یا یسال بعدش کشتی میگیره و دراوج کنارمیره پس بعدش مال حسن هستش این وزن کلا، پس برادوسال عاقلانه نیست این ریسک بسیاربزرگ رو انجام بدن نزدیک المپیک

  • مجید
    2023-10-12 16:16

    حسن یزدانی اگه با اون اعتماد بنفس، جنگدگی و آمادگی بدنی دوره نوجوانی ش کشتی بگیره تیلور رو میتونه ببره

  • نلبسش
    2023-10-12 16:37

    چرا شعر میگی احترام چی چهار دفعه انتخابی گرفته باخته کامران حتی تو نود دو هم که قهرمان جهان شد چون وزن المپیکی نیست یدونه کشتی گیر درست حسابی بیشتر نداشت که دمش گرم اونو برد ولی به حسن نمیرسه

  • کردستان
    2023-10-12 19:35

    خداوکیلی شما فقط دنبال بازدید هستین چندین روزه این گفته های جناب آقای جوادی رو هر سایتی یه جور تیتر میزنه

  • حسام
    2023-10-12 19:44

    جان مادرت در مورد حسن یزدانی نظر نده

  • ایوب
    2023-10-12 23:23

    در اینکه قدرت تیلور و درنظر بگیری شاید،، خدا کنه

  • مرتضی
    2023-10-13 10:43

    درخوب بودن حسن یزدانی وکامران قاسم پور هیچ شکی نیست که میشه گفت از بهترین های دنیا هستن وقتی کشتی گیر میره روی تشک هرچی داره رو رو میکنه ولی متاسفانه کشتی گیرامون تلاششون رو میکنن ولی نتیجهای دربر نداره چون اینکه وقتی کشتی گیر مسابقه رو میبره یا درمقابل حریف امتیاز عقب میفته برنامه ای واسه جبران نداره وبعداز مسابقات از نظر روحی تامسابقات بد دوچار یه دگرگونی روحی هستن اگر هرکشتی گیر یامربی درست ریکاوری روحی بشن هم بهترعمل کرد دارن ومیتونن بهترین نتیجه رو گرفت واین وسط نقش مهم انالیزورای که روی تمامی حریفای کشتی گیرا کارمیکنن اونو هم باید درنظر گرفت وقتی یک تیم میره برای مسابقات باید از قبلش همه چی به صد درصد برسه چه جسمی واز اون مهمتر روحی

  • کشتی کامران به تیلور میخوره و میتونه برنده بشه

  • احسان
    2023-10-13 13:17

    به شدت موافقم باهات دوست عزیز

  • مجید گودرزی
    2023-10-13 13:30

    سلام و عرض ادب
    همه میدانند که حسن یزدانی و کامران بهترین کشتی گیران
    ولی ضعف های زیادی دارن
    شما حسن یزدانی نگاه کنید قدرت بالا تنه او از پایین تنه خیلی بهتره
    اگر حسن یزدانی با قوص کردنش و چسبیدن به تیلور کشتی بگیره قطعا میبرتش
    تمام کشتی گیران آمریکایی شما نگاه کنید
    از جردن باروز تا تیلور وکاکس فقط وقتی گارد حریف باز میشه حمله میکنند وقتی سرشاخ هستن هیچ کاری نمیتونن انجام دهند
    پس اگر حسن یزدانی با قوس کردن زیاد و زیر کتف زدن به تیلور بچسبه می‌تونه نتیجه بگیر شما نیار به پیشکسوت و داستان ندارید
    یه فرد معمولی مثل من می‌دونه که حسن قدرتی که تودستاش هست تو کمر و پاهاش نیست پس
    حسن با دست زیر کتف کردنش اگه تیلور نگه داره و قوص بده شک نکنید که برده شما دیدید که حسن فقط اول سوت داور زده شد فقط به حالت چک زدن به تیلور
    رفتار کرد با ترس کاری نکرد فقط من میدونم ضعف حسن کجاست و باید حریف نگه داره بچسبه تا نتیجه بگیره

  • مهدی
    2023-10-13 14:12

    آقایون به نظرتون چرا بهترین مربی های قدیمی از تیم ملی کنار گذاشته شدن می خوام یک پیغام به دبیر بدم اگر بدترین مربیهای دنیا هم مربی یزدانی کنی اون با ۲۰ تا نقره جهانی والمپیک از تو وتاریخی ات بالاتره آقای نون با نرخ روز خور یادته مدرسه ….آلمانی‌ها رو حالا نماز خون شدی جون مادرت بزار این قدیمیا مربی یزدانی بشن آخه می خوای چی بگی ده سال دیگه بگی سرمربی تیم ملی بودی ۱۲ سال و تو دوره تو یزدانی ۱۹ نقره آورد ویک طلا اینجوری خودت رو خراب کردی از این بنده خدا از این قهرمان ملی بکس بیرون جون اون بابات

  • محمد
    2023-10-13 23:28

    از نظر قدرت دو تاشون در یک حدن ولی تیلور باهوش تره و هر دفعه با یک ترفندی برنده میشه مثلا دفعه اول اگه اشتباه نکرده باشم تو ده ثانیه آخر که یزدانی دیگه کار رو تموم میدونست برد و ……

  • مهدی کهنسال
    2023-10-14 00:32

    حسن یزدانی تا زیرگیر نشه و گارد شو پایین نیاره در مقابل تیلور شکست میخوره خوبیش اینکه که با خیال راحت میگی تو این وزن فینالیست داریم تشکر از حسن جان بابت زحمات فقط زیر فقط زیر

  • امیر
    2023-10-14 01:32

    ما هر کاری کنیم نمی‌تونیم کشتی گیرهامون رو در دوران آماده سازی مثل آمریکایی ها بسازیم واقعا بهترین دوران از نظر بدن سازی و هوازی رو میگذرونن و تو کشتی ها وقتی میبینیم کشتی گیر ما یک دقیقه مونده کشتی تموم بشه دیگه توان روپا وایسادن رو ندارم ولی آمریکایی ۲دقیقه بیشتر هم می‌تونه کشتی بگیره و کاملا روپا و پر نفسه بنظر من فقط باید رو آماده سازی و بدنسازی کار کنن بصورت ویژه فراتر از چیزی که همیشه دارن کار میکنن

  • امید
    2023-10-14 01:56

    به نظر منم خود حسن از پس تیلور بر میاد فقط و فقط باید بچسبه بهش و زیر کتف بزنه بعدش فنون خودش و اجرا کنه.نمیدونم چرا استرس میگیره وقتی با تیلور روبرو میش

  • کامران
    2023-10-14 07:29

    سلام و عرض ادب.داشی دمت گرم به ولا حلالت اون نون بابات ازش درباره ناکامی تیم ملی میپرسن مرتیکه میگه علتش کوچک شمردن ارزشهای دفاع مقدس وکلی پرت و پلای دیگه.کجایی عباس جدیدی.علیرضا سلیمانی.پهلون آقا تختی.قبلا از همه عذر می خوام که اگه نظرم و گفتم.قضاوت با شما.یا علی

  • ایرانی
    2023-10-14 08:15

    سلام وعرض ادب
    جای تامل وتفکر وتاسف داره برای یه عده عزیران که به خاطر باخت ورزشکار و مشکلات فنی فقط دینداری دبیر وفدراسیون را هدف گرفته اند
    فراموش کردند خود پهلوان دبیر عمری مایع افتخار ما ایرانی‌ها بوده
    فدراسیون او بهترین امکانات وپول ورفاهیات وتجهیزرا برای ورزشکار فراهم کرده
    آخه چرا ….اگربچه مسلمان نماز بخونه اشکالی داره ؟؟
    اگربچه شیعه به اعتقاداتش عمل کنه اشکالی داره؟؟
    ورزش برای آدمیت وانسانی است که اول و آخرش همین نماز وپایبندی به مذهب است
    والا بازی خروس جنگی ها و….خیلی وجود داره
    امسال وضعیت اخلاق کشتی گیران ما ودیگران را دیدید بچه های ما زمین تا آسمان با دیگران فرق دارن
    کشتی ما یک تنه جلوی ورزشکاررقیب وداور ودوربین و هیات ژوری مبارزه میکنه

    یارو کاووئی کشتی را باخته گاز میگیره
    آن یکی باخته با سیلی میزنه
    والله سلامت وادب وانسانیت بیشتر می ارزه

    ما هم کشتی بلدیم وعمری توکشتی بودیم
    اولا درست یا غلط کشتی داداش حسن برای ماایرانیها ناموسی شده وای کاش همه عوامل وخود داداش قدر این وضیعت را بیشتر بدونه ….
    یعنی اینجا ایشان فقط یک کشتی گیر نیست
    او مشت ونماد قدرت وعلمدار پرچم ایرانه
    لذا جاداره همه ومخصوصا این پهلوان سنگ تمام بزاره
    یا اصلا بهش فکرنکنه ومثل بقیه هرآنچه پیش آید
    خوش اید اصلا بی خیال ….
    یا باید نصف وقت وانرژی وپژوهش وتمرینش را بزاره برای بردن آمریکا

    ولی عزیزان
    ۴کشتی قبلی پهلوان حسن وتیلور را ببینید
    فقط آن یکباری که داداش درسرپا وبالاتنه با آمریکا کار کرد کشتی رابرد و نکته مهم انکه تیلور تا دقیقه ۴ فقط مدارا وحفظ نفس میکنه ودراخر کشتی و یک آن زهرش را میریزه
    ولی داداش تا دقیقه ۴ خودش را تخلیه میکنه
    دقایق آخر که خسته میشه و استرس وفشار روحی وترس از باخت دوباره همه آوار میشه روی سرش ومغزش درست فرمان نمیده و آنوقته که میبازه
    والا اگر مشکل نماز خواندن دبیر باشه
    چطور داداش حسن چشم بسته همه حریفان را ضربه فنی میکنه وبا نمره عالی شکست میده
    ولی اینجا نماز خواندن ودعا وذکر وفدراسیون پاکیزه دبیر آن را جلوی تیلور بازنده میکنه
    التماس تفکر وانصاف

  • محمد شفیعی
    2023-10-14 11:17

    باسلام به نظر من یزدانی دیگه محاله تیلور و شکست بده چون دیگه این ترس از تیلور تو وجودش رخنه کرده کامران نمیگم صد درصد موفق میشه ولی ۹۰درصد بهتر کشتی میگیره بعدش اگه هم ببازه خیلی سخت میبازه

  • مهدی
    2023-10-14 16:04

    این چسبیدن و زیر کتف زدن مال 3 سال پیش نتیجه میداد. از بعد المپیک هر وقت حسن زیر کتف تیلور زد، تیلور نشست با دست مخالف خمو گرفت. 3 کشتی آخرو دوباره نگاه کن تا ببینی. حسن اگه اژدها هم بشه دیگه نمیتونه تیلور رو ببره. چون خودش اونو به سطحی رسونده که دست نیافتنی شده. اگه صدتا دیگه کشتی بگیرن نمیتونه ببره.

  • مهدی
    2023-10-14 16:10

    چرت نگو. سال اولی که کامران قهرمان 92 شد سطح 92 خیلی بالاتر بود. فقط ماگومد قربان ف و کاکس و ماگمدوف و اون اذریه بس بودن. تو 86 غیر تیلور یک کشتی‌گیر شیش دونگ دیگه بگو. همشون بخاطر حسن و تیلور در رفتن

  • مهدی
    2023-10-14 16:16

    حسن مشکل کمر داره نمیتونه تو گارد بمونه. و از زیرگری شدنش هم سالهاست که گذشته

  • محمدصادق ابراهیم پورگرجی
    2023-10-14 18:07

    بنام خدا.حسن اقا قهرمان دلهاوقهرمان میدان کشتی وقهرمان خلق حسنه می باشد.اماباتکریم فراوان به فرمایشات مدبرانه ی فنی کارکه الگوی کشتی خودم بوده است یعنی پهلوان دلسوزوواقع بین و مدق کشتی جناب اقای جوادی عزیزبسیارمی پسندم وشک ندارم اگرحسن اقای خاضع وخاشع بخواهد زیریکی ودودقیقه تیلورقهرمان با معرفت اخلاقی وفنی راشکست بدهدبنده حقیر که دوسالی هم درجویباردبیرورزش بوده ام فنی رابهش گوشزد کنم که درسه کشتی اخیرش هرباردوسه مرتبه فرصت مناسب اجرای ان پیش امد ومی توانست تیلورراضربه فنی کند.

  • آقا اینقد از حسن تعریف نکنید..تو این همه سال کدوم کشتی گیر بزرگ رو شکست داده؟؟تو وزنش فقط تیلور خوب بوده که همیشه بش باخته..

  • عبداله حیدری
    2023-10-14 19:12

    متاسفانه خود آقای جوادی هم راهی برای شکست تیلور نداره و چون بیرون گود نشستن هی لنگش میکنن . حسن از نظر فنی و هوش از تیلور بالاتره اما حسن چند مشکل اساسی در مقابل تیلور داره
    ۱_ حسن از شروع مسابقه حمله میکنه و تیلور منتظر حمله های حسن هستش چون کشتی حسن رو میشناسه .
    ۲_ بدن حسن در ۲ دقیقه آخر جلوی تیلور خالی میکنه .
    ۳ _ پاهای حسن و به ویژه مرکز سقل حسن خیلی ضعیفه بارها دیدیم هرکی درست به پاهای حسن میرسه حسن رو خاک میکنه .
    ۴ _ حسن تعادل مرکزی و تعادل سقل ضعیفی داره که منجر به این میشه که در برگشتها تیلور ازش زیر میگیره .
    ۵_ حسن از بالاتنه قوق برخورداره اما کف دست حسن ضعیفه چرا که وقتی دستهای تیلور رو میگیره تیلور راحت دستش رو در میاره کشتی گیری با سبک حسن اونقدر باید کف دست و مچش قوی باشه که حریف برای درآوردن دستاش دچار زحمت بشه و اعصابش،بهم بریزه .
    ۶_ حسن از نظر روانی آماده نیست، یک روانشناس ورزشی خبره بلید کنار حسن باشه
    ۷_ نابغه کشتی ما مربیی نمیخواد که بهش فن یاد بده مربیی میخواد که تداوم در مدال طلا رو بهش یاد بده .
    ۸_ حسن قبلا که ۷۴ کیلو بود مثل مار به دور دست وپای حریفان می‌پیچید اما چند سالیه فقط زیر کتف میزنه و اون لنگها و پیچ کمر ها یادش رفته ‌
    ۹_ حسن که مثل یک فرنگی کار حرفه ای دست زیر کتف میکنه فنون فرنگی رو اجرا نمیکنه که بارها میتونست به تیلور فن کمر بزنه .
    ۱۰_ حسن به هیچ وجه نمی تونه مستقیم از تیلور زیر بگیره چون تیلور بیشتر وقتها گردش پایینه و زانو میزنه باید به سبک رسول خادم از بغل به پاهای تیلور برسه ‌
    ۱۱_ بهترین روش برای شکست تیلور همون. دست زیر کتف کردن و زیر گیری به سبک قنبریه که تونست سایتیف رو باهاش نابود کنه .
    ۱۲_ از همه مهمتر بار درخواست و حجمه ای هست که مردم روی شونه های حسن گذاشتن و نزدیک مسابقات اونقدر شلوغ میکنن که افسار از دست حسن در میره کاش میشد نزدیک مسابقات توی فضای مجازی کمتر به حسن گیر بدیم .

  • الیاس
    2023-10-14 23:25

    کارحسن عالی ولی بیان امسال این ریسک و انجامش بدیم تا ببینیم کامران جه می‌کنه..تیلور اینقدر مغرور شده که راحت میشه ازش امتیاز گرفت .ولی حواسش جمع جمع تو ثانیه ثانیه برنامه داره فقط با روحیه خوب میشه بردش

  • ناشناس
    2023-10-15 00:15

    حسن را ملت بزرگش کردن وگرنه تواین چندساله کدوم کشتی مهمی را برنده شده
    تو وزن خودش فقط یه تیلور هست که هرساله حسن را شکست میده
    هرکی جای حسن بود باید ازکشتی خداحافظی میکرد
    بابابسه دیگه ازبس به تیلور باختی

  • ناشناس
    2023-10-15 00:45

    باسلام به همه هموطنان وکشتی دوستان این نظرشخصی من هست با اینکه پهلوان حسن اقا ازبهترینهای ۸۶ هستش ولی اقای یزدانی ازلحاظ روحی روانی همیشه به تیلورباخته همیشه باترس جلو تیلور ظاهرمیشه فقط یک باربرترسش غلبه کردوبرد.ولی اعتقادمن براین هست کامران توانایی بردن تیلور بیشتر ازحسن داره.

  • محمد
    2023-10-15 04:56

    دوستان من بایه ترفند بچگانه اما بایه دنیا زیرکانه درکنار حسن قسم به شرفم صدتا مثل تیلور ..میتونه شکست بدهِ واقعن کادر فنی خوابیده فقط میگن بروخودت باش.حیف حرفم به گوش کسی نمیرسه اگه حسن آقا اجازه بده خودم میرم جویبار

  • مهدی
    2023-10-15 11:06

    تیلور مدیریت کشتی بهتری داره
    بی گدار حمله نمیکنه
    لاک دفاعیشم خیلی بستست

  • ناشناس
    2023-10-15 14:52

    پهلوان حسن یزدانی خودش بیشتره همه ازین باختا ناراحته. حسن داداش اگه خودت باشی میبری. آنالیز کردن دستوپاتومیبنده. داش حسن توی کشتی با تیلور خودت باش

  • محمدحسن
    2023-10-15 20:26

    به نظر من حسن یزدانی نباید باتیلور کشتی بگیرد .او با با روحیه حسن یزدانی داره کشتی میگیره نه با جسم او حسن ده بار دیگر با تیلور کشتی بگیرد باز هم می بازد. خواهشا کس دیگر جاگزین کنید.

  • محمدحسن
    2023-10-15 20:33

    به نظر من حسن یزدانی نباید باتیلور کشتی بگیرد .او با با روحیه حسن یزدانی داره کشتی میگیره نه با جسم او حسن ده بار دیگر با تیلور کشتی بگیرد باز هم می بازد. خواهشا کس دیگر جاگزین کنید.

  • جانباز
    2023-10-15 20:40

    به نظر من پهلوان حسن یزدانی دیگه نباید با تیلور کشتی بگیرد تیلور با روح حسن یزدانی کشتی میگیره نه با جسم او کادر فنی ضعیف است.

  • وای خدا چه حرف هایی !میگن کامران این چند بار به خاطر حسن عمدا باخته😂
    شما لینک اون مسابقه رو بذارید، نفس نمیتونست بکشه جلو حسن.فقط تیلور از پس حسن بر میاد.باید وضعیت روانی حسن درست بشه ما ایرانی ها به فرار عادت داریم…بپذیرید،ادعا را کنار بگذارید،مسئولیت پذیر باشید و درستش کنید….فرار نکنید

  • خادم
    2023-10-16 22:14

    عشق ققط یه کلام حسن یزدانی وسلام❤️‍🩹

  • مرادامیرپور
    2023-10-16 23:36

    عزیزان وکشتی دوستان من خودم کشتی گیر هستم یزدانی ازنظرروحی وروانی آماده نیست برای کشتی گرفتن باتیلوراگر کادرفنی کامران قاسم پور رابه جای حسن برای مسابقه بابیلون بفرستد صددرصدنتیجه می گیرد قاسم پورازنظرروحی ورونی همیشه آماده نشان داده وترس ازتیلورندارد ومثل گلادیاتور باتیلورکشتی می گیرد واوربااختلاف فاحش می برد

  • مجیدقنبری
    2023-10-17 03:46

    سلام و عرض ادب به همه کشتی دوستان من خودم کشتی گیرم .بخداکادرفنی نمیتونه حسن وکوچ کنه وازلحاظ روحی روانی آماده کنه خوده علیرضادبیراز خداشه حسن به تیلور بیاره کامران به هیچ عنوان نمیتونه جانشین خوبی برای حسن باشه .پس بیاییم به یزدانی روحیه بدیم تاشکست هاشو در مقابل تیلورجبران کنه.حسن تودنیا یه دونه اس بخدا….دم همتون گرم

  • دلسوز
    2023-10-17 12:06

    باسلام خدمت همگی عزیزان عذرخواهی میکنم… حسن آقای گل بازم میتونه. خب نظرات درباره کادر فنی و و ودرست به کنار.. بهتر نیست به حسن آقا قضاوتهای ناجورنسبت ندیم چرا بردهای قبلش رو نمی‌کنیم.. ماخودمون باعث و بانی تضعیف روحیه نه تنها حسن آقا … بلکه روحیه بقیه کشتیگیرانمون داغون میکنیم.. بقول معروف بالای گود نشستیم هی میگیم لنگش کن آخه مبارزات جهانی. آسیایی وبخصوص المپیک شوخی بازی نیست بهترینهای کشتی و حتی رشتهای دیگه حضوردارن.. پس خواهشا باحرفهای ناپسند نسبت دادن به همدیگه رو کناربذاریم همه ماایرونی هستیم و قلبمون برای کشورمون میتپه عرض کردم ماخودمون بیشترین آسیب و به ورزشکارمون میزنیم بجای این حرف صحبت‌ها بیام همگی.. جدای از مسائل فنی و ووو. بهشون روحیه بدیم جسارت بنده حقیر و ببخشید یاحق

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی