امام جمعه اصفهان: آمریکا را له خواهیم کرد

به گزارش ساناپرس، امام جمعه اصفهان: آمریکا را له خواهیم کرد
میردامادی، امام جمعه اصفهان: در کشورهای استعمارگر زن به عنوان وسیله شهوت و ارضای نفسی قرار داده شده اما اسلام به زن مقام داده است.

دیده‌بان: حجت‌الاسلام سیدمجتبی میردامادی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسن مجتبی، پیام اکرم (ص) و امام رضا (ع) با دعوت همه مسلمانان به تقوا اظهار داشت: باید توجه داشت که تقوا کلید حل همه مشکلات است.

وی با بیان اینکه اگر ایمان و عمل صالح نباشد بهشتی در کار نخواهد بود، افزود: بهشت برای افرادی است که از نظر اعتقادی انسان‌های درست و مورد تأیید باشند و تقوای الهی را پیشه خود قرار داده‌اند.

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه باید پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) را در ایمان، عمل و اخلاق الگو قرار دهیم، تصریح کرد: باید در مقابل دشمنان بایستیم و با تاسی از رهبر معظم انقلاب همه ترفندها و جنایات آنها را شناسایی و با آنها مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه رفتار ائمه اطهار (ع) همواره مطابق با مصلحت جامعه و زمان خویش بوده است، ابراز داشت: از این رو نباید برای مراجع تقلید و رهبری تکلیف ایجاد کنیم.

حجت‌الاسلام میردامادی در ادامه با اشاره به پذیرایی خوب مردم عراق از زائران اربعین و قدردانی رهبر معظم انقلاب از این امر اظهار داشت: این راهپیمایی در سال جاری بیش از هر سال دیگری باشکوه‌تر برگزار شد و این امر برای ما مایه مباهات است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن قصد دارد از مسائل مختلف به ایران ضربه بزند، گفت: قرآن ما را به وحدت با اهل کتاب دعوت می‌کند، اهل سنت با وجود برخی اختلافات، مسلمان هستند و باید هوشیار باشیم چرا که دشمن روی وحدت شیعه و سنی و اختلافات قومی سرمایه‌گذاری می‌کند و به دنبال ناامنی داخلی است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه دشمنان، زن را برای استفاده مرد همچون کالا می‌بینند، افزود: در کشورهای استعمارگر زن به عنوان وسیله شهوت و ارضای نفسی قرار داده شده اما اسلام به زن مقام داده است.

وی با بیان اینکه به زودی قدرت و برتری ایران در تمام ابعاد برای همه جهانیان تبیین خواهد شد، تصریح کرد: این در حالی است که ما با توانایی‌های خود در عرصه‌های مختلف آمریکا را در زیر قدم مردم شریف ایران له خواهیم کرد.

اخبارسیاسی
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی