پشت پرده مرگ مرموز ۲ دانشجوی دانشگاه امیرکبیر چیست؟

به گزارش ساناپرس به نقل از ایران آنلاین، در دو هفته اخیر بررسی علل مرگ ناگهانی 2 دانشجوی دانشگاه امیرکبیر در دستور کار دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.


اولین دانشجو
در اولین حادثه یک دانشجوی مهندسی مکانیک به نام بصیر ابراهیم‌پور بعد از تشنج در دانشگاه به کام مرگ فرو رفت که گفته می‌شد این جوان پیش از این به بیماری قلبی مبتلا بوده است.
در همین حال بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران تحقیقات خود را برای روشن شدن علت اصلی مرگ آغاز کرد و جسد با دستور بازپرس جنایی برای انجام آزمایش و معاینات به پزشکی قانونی منتقل شد.
دومین دانشجو
و حالا مرگ ناگهانی گریبان دانشجوی دیگری به نام یوسف سویزی 24 ساله را گرفته است. رسیدگی به فوت ناگهانی این جوان که دانشجوی ترم 2 مهندسی معدن دانشگاه امیرکبیر بود ظهر روز چهارشنبه 17 خرداد امسال در دستور کار بازپرس شعبه 3 دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.
بلافاصله تیمی از مأموران جنایی به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای رسیدگی به موضوع راهی محل حادثه واقع در خوابگاه دانشجویی محل سکونت این دانشجو در خیابان وحدت اسلامی شدند و تحقیقات تیم جنایی برای رازگشایی از علت مرگ آغاز شد.
تحقیقات ابتدایی نشان می‌داد که از صبح همان روز دانشجو حال مساعدی نداشته است.تیم جنایی بالای سر جسد بطری شربت سکنجبین و یک بطری شیرکاکائو یافتند.
در کمد این دانشجو هم مقداری قرص آرام بخش و مسکن‌های معمولی مثل ژلوفن پیدا شد.همچنین بررسی‌ها نشان می‌داد که این دانشجو سابقه مصرف موادمخدر ندارد.
جسد با دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد تا با انجام معاینات علت اصلی مرگ مشخص شود.
این در حالی است که برخی رسانه‌ها علت مرگ او را مسمومیت غذایی عنوان کرده بودند که چنین مطلبی تا اعلام نتیجه قطعی پزشکی قانونی قابل تأیید
نیست.
همچنین هر گونه ارتباطی میان مرگ دو دانشجو منتفی اعلام می‌شود.

اخبارجامعهحوادث
پربازدیدویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی