ببینید: نبرد مرگبار اژدهای کومودو و مار شاه کبرا

حیوانات همیشه در طبیعت دعوا می کنند. گاهی اوقات، یک شیر نر به قلمرو دیگری تجاوز می کند. در مواقع دیگر، حیوانات وقتی از گرسنگی در حال مرگ هستند تا سر حد مرگ می جنگند. ویدئویی از نبردی که یک شاه کبرا و یک اژدهای کومودو در آن شرکت دارند در رسانه‌های اجتماعی به ویدئویی پرطرفدار تبدیل شده است.

شاه مارها طولانی‌ترین مارهای سمی در جهان هستند که حداکثر طول آنها به 14 فوت می‌رسد. این مارها در شب بیرون بسر می برند، اما بیشتر در روز فعال هستند. اگر بنا به انتخاب باشد شاه کبرا فرار را به جای درگیری انتخاب می کند اما اگر به طور مکرر مورد تحریک قرار بگیرند، می توانند بسیار خصمانه عمل کنند.

ویدیو فوق یک نبرد بین یکی از این مارهای سمی و یک اژدهای کوچک کومودو و در عین حال توانا را نشان می دهد. اگر شما به دقت نگاه کنید، کومودو، مار را به سمت انتهای بدن خود می اندازد. این اقدام باعث می شود که مار چندین بار به مارمولک عظیم حمله کند. چیزی که باید در ذهن داشته باشید این است که اژدها کومودو پوست فوق العاده سختی دارد اما اگر شاه کبرا در واقع زهر را به بدن اژدهای کومودو تزریق کند، اژدها احتمالا از بین می رود. در عین حال، این احتمال وجود دارد که این حیوان سعی کند مار را بخورد. این ویدئوی دیدنی از نبرد دو حیوان را تماشا کنید.

اخبارجامعهجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی