ببینید: حمله وحشتناک خرس قطبی به یک زن در باغ وحش برلین

ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است حمله خرس قطبی به یک زن در باغ وحش برلین را به تصویر می کشد. این زن که به داخل محوطه نگهداری خرس های قطبی سقوط کرده بود مورد حمله یکی از خرس ها قرار گرفت.  ویدئویی از این حادثه نشان می دهد که زن در حال  تلاش برای گرفتن وسایل نجات غریق و طناب های پرتاب شده توسط امدادگران است. این در حالی که یکی از خرس ها مکرراً قسمت پشت او را گاز می گیرد.

در یک لحظه امدادگران موفق شدند زن را از آب بیرون بیاورند اما تنها چند ثانیه بعد دوباره به داخل افتاد و دوباره مورد حمله خرس قرار گرفت. سرانجام پس از ثانیه های طولانی و وحشت زده در خندق خرس ها و با گاز گرفتن های مکرر یکی از حیوانات عظیم الجثه، این زن در نهایت به مکان امنی کشیده شد. او به دلیل جراحات شدید به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفت.

“جک هانا”، یکی از کارشناسان باغ وحش گفت: این زن خوش شانس است که امروز زنده است. او پس از اینکه روز جمعه از حصار باغ وحش برلین به محوطه خرس های قطبی در زمان غذا خوردن پرید توسط یکی از خرس ها مورد حمله قرار گرفت. با کاری که او در اینجا انجام داده است، باید از خداوند  تشکر کند که زنده است. واقعا زنده ماندن او در این حادثه برای من شگفت انگیز است.»

اخبارجامعهجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی