خرج سنگینی که کودک گیمر روی دست خانواده اش گذاشت!

تصور کنید متوجه شوید که حساب پس‌اندازی را که سال‌ها در آن پول گذاشته‌اید یک شبه خالی شده است. این دقیقاً همان چیزی است که یک والدین چینی متوجه شدند که تنها 0.5 یوان از 449500 یوان (63000 دلار) را که او و همسرش سال‌ها پس‌انداز کرده بودند، باقی مانده است. تکان‌دهنده‌تر از این کشف این بود که آنها ضمن بررسی متوجه شدند که حسابشان توسط دختر نوجوان آنها که به بازی‌های ویدیویی اعتیاد دارد خالی شده است. این دختر توانسته بود این حساب پس انداز را در حدود چهار ماه خالی کند اما توانسته بود با حذف تمام سابقه بانکی از تلفن خود، آن از مادرش مخفی نگه دارد.

اما قسمت جالب این ماجر اینجا بود که تنها پس از اینکه معلم  این دختر متوجه شد که او در مدرسه زمان زیادی را با تلفن همراه خود می گذراند. در ویدئویی که در رسانه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، این زن در حال بررسی برگه‌های صورت‌حساب بانکی است که جزئیات هزینه‌های دخترش را نشان می‌دهد.

به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، این دختر 13 ساله 330000 یوان برای خرید بازی و خریدهای درون بازی و همچنین حدود 100000 یوان برای خرید بازی برای همکلاسی های خود هزینه کرده است. این دختر گفت که از سوی همکارانش تحت فشار بوده و نگران بود که والدینش درباره عادات بازی او عصبانی شوند، بنابراین تصمیم گرفت با خرید بازی با کارت اعتباری مادرش، آنها را خوشحال و وادار به سکوت کند.

این دختر گفت: «وقتی دوستانم از من خواستند برای بازی های آنها پول بدهم، با وجود اینکه ناراحت بودم، این کار را انجام دادم.

اخبارجامعهجهانحوادث
پربازدیدویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی