ببینید: دوربین مداربسته یتیم خانه، دست پرستار شیطان صفت کودک آزار را رو کرد(16+)

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار بی رحمانه یک پرستار زن با دو کودک در یک یتیم خانه در هند را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود که این زن شیطان صفت به طرز وحشیانه ای  این دو کودک را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

در ابتدای این ویدئو این کارمند زن، یک کودک را از موهایش گرفته و پس از بلند کردن به زمین می کوبد. او لحظاتی بعد دوباره با گرفتن موهای کودک او را از روی زمین بلند کرده و به روی تخت پرتاب می کند. در صحنه ای دیگر از این ویدئو، در حالی که یک کودک دیگر وارد اتاق شده او نیزمورد ضرب و شتم قرار می گیرد. این ویدئو مشاهده می شود این زن چندین بار با مشت به پشت کودک ضربه زده و او را به سمت تخت می برد.

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر موجی از انتقادات را برانگیخت. پس از انشتار گسترده این ویدئو پلیس هند اعلام کرد که فرد خاطی بازداشت شده است. پلیس هند گفت که این زن در بازجویی ها گفته که در زمان حادثه وضعیت روحی او خوب نبوده است. پلیس گفته این زن ضمن عذرخواهی اعلام کرده که چنین رفتاری را هرگز تکرار نخواهد کرد. با این حال پلیس یک پرونده در مورد بدرفتاری با کودکان برای این زن تشکیل داده و قرار است او روانه دادگاه شود.

اخبارجامعهجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی