ببینید: شگرد زن کودک ربا در ربودن کودک به خواب رفته از بغل والدینش!

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است روش هوشمندانه یک زن و مرد کودک ربا در ربودن یک کودک از پیاده رویی در یکی از مناطق شهر حیدرآباد هند را به تصویر می کشد.

پلیس هند در این رابطه یک زن 36 ساله  و همچنین یک مرد 30 ساله را شناسایی کرد. بنا به گفته پلیس این دو متهم ابتدا در بازار سلطان یک کودک حدود هفت ماهه را ربودند. آنها سپس این در حین ربودن یک دختر 3.5 ساله توسط دوربین مدار بسته گرفتار شدند. این کودک در نزدیکی پدر و مادر خود در پیاده رو خواب بود. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می شود در حالی که کودک ربایان سوار بر یک ریکشا هستند در کنار پیاده رو توقف کرده و سپس زن کودک ربا این دختربچه را در حالی که کنار پدر و مادرش در پیاده رو به خواب رفته می رباید و به داخل ریکشا منتقل می کند.

پلیس حیدرآباد پس از دریافت اولین شکایات، اقدامات خود برای یافتن دو کودک را آغاز کرد.. آنها در مدت دو ساعت پس از تجزیه و تحلیل فیلم های دوربین های نظارت آدم ربایان را در نزدیکی بیمارستان آفتاب در سسنوندرآباد دستگیر کردند. به گفته یک افسر پلیس، مظنونین برنامه ریزی کرده بودند تا کودکان ربوده شده را به فروش برسانند. پرونده متهمین تشکیل و روانه دادگاه خواهند شد.

اخبارجامعهجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی