تست شخصیت شناسی: آنچه در ابتدا در این تصویر می بینید تیپ شخصیتی شما را مشخص می کند!

خطاهای دید، محرک های بصری است که می تواند مغز و ادراک ما را فریب دهد. آنها اغلب اطلاعات مبهم یا متناقض را ارائه می دهند، که منجر به اختلاف بین آنچه که چشم ما می بیند و مغز ما آن را تفسیر می کند می شود.

اولین چیزی که شما در این تصویر خطای دید درک می کنید تعیین می کند که آیا شما یک پیشگو هستید یا فردی هستید که بیش از حد از خود انتقاد می کنید.

در این تصویر یک کلاغ سیاه نشسته بر روی سنگ نشان داده شده است و سنگ های کوچکتر را در بالای یکدیگر نشان می دهد. مشخصات چهره مرد نیز توسط طرح کلی کلاغ و کوه سنگ ها تشکیل می دهد.

اگر در این تصویر اول کلاغ را دیدید، شما فردی هستید که یک ذهن قضاوت گرایانه نسبت به دیگران دارید. صرفنظر از اینکه این یک خصیصه مثبت یا منفی است شما در مورد هر کسی که ملاقات می کنید یک نظر قوی ارئه می کنید. شما فردی دارای “شهود بسیار قوی” هستید و اغلب پیش بینی های شما دقیقا ثابت می شود.

اگر در این تصویر در ابتدا متوجه چهره شدید شما فردی هستید که به شدت از خود انتقاد می کنید. شما این کار را به عنوان یک مکانیزم مقابله ای انجام می دهید چون نگران طرد شدن از سوی دیگران هستید. وقت آن رسیده است که افکار و عقاید منفی در مورد خودتان را کنار بگذارید.

آموزشاخبارجامعهجهانسبک زندگیسرگرمیسلامت
پربازدیدویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی