ببینید: نبرد مرگبار تمساح با مار پیتون غول پیکر/ پیتون، تمساح را بلعید!

 

در مورد تماشای مارهایی که آرواره‌هایشان را باز می‌کنند تا طعمه‌شان را ببلعند، چیز بسیار مسحورکننده‌ای وجود دارد. این ویدیوی قدیمی حیات‌وحش قطعاً با این شرایط مطابقت دارد. این فیلم توسط عکاس حیات وحش Heiko Kiera یا “Ojatro” ثبت شده است.

در این ویدیو، کیرا نشان می دهد که چه اتفاقی برای بازنده نبردهای مشابه پایتون و تمساح می افتد. زمانی که یک مار پیتون غول‌پیکر، تمساح را منقبض می‌کند و شکارچی بزرگ را به زیر می‌کشد.

کیرا توضیح می‌دهد: «یک پیتون برمه‌ای کاملاً رشد یافته می‌تواند به بیش از بیست فوت برسد و تبدیل به یک طعمه بسیار خطرناک برای اکثر کروکودیل‌ها شود. این انقباض‌کنندگان بزرگ چیز زیادی برای ترس ندارند و در هنگام گرسنگی از اکثر حیواناتی که با آن‌ها مواجه می‌شوند، از جمله تمساح‌ها، تغذیه می‌کنند.»

کیرا این فیلم حیات وحش را در نزدیکی اورگلیدز فیلمبرداری کرد. فلوریدا محل زندگی حدود 1.3 میلیون تمساح است که بومی این ایالت هستند. پیتون ها مهاجم هستند و در بیشتر مناطق فلوریدا جنوبی تکثیر شده اند. پیتون ها می توانند دهان خود را چهار برابر اندازه جمجمه خود بکشند و طعمه های بسیار بزرگتر از خود را ببلعند، که اخیراً چنین آسیب هایی را به موجودات بومی در Everglades وارد کرده اند.

اخبارجامعهجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدمارویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی