ببینید: ماهیگیر ایتالیایی با صید این گربه ماهی بزرگ جهان را شوکه کرد!

“الساندرو بیانکاردی”، ماهیگیر ایتالیایی  این هفته با صید یک گربه ماهی بسیار بزرگ جهان را شوکه کرد. ماهی که بیانکاردی از رودخانه پو ایتالیا صید کرد بیش از 9 فوت (285 سانتی متر) طول داشت که باید یک رکورد جهانی جدید را برای این گونه ثبت کند.

این ماهیگیر چندین دهه است که به دنبال گربه ماهی هیولا در پو بود. صید در انتظار ثبت جهانی او، موفقیتی باورنکردنی در حرفه خود اوست و سطح جامعه جهانی ماهیگیری را بالا می برد.

بچه گربه بزرگ الساندرو رکورد قبلی جهان را 4 سانتی متر شکسته است و این حاصل 23 سال کار سخت است! MADCAT در یک خبر نوشت. “ما به شما بسیار افتخار می کنیم الساندرو! تو در دنیای ماهیگیری، یک گربه ماهی بزرگ در تاریخ نوشتی!»

بیانکاردی همچنین بخشی از داستان شکار خود را با MADCAT به اشتراک گذاشت. بیانکاردی گفت: «همه چیز به عنوان یک روز عادی ماهیگیری آغاز شد. من به رودخانه بزرگ پو رفتم. قبل از ترک، گره ها، قلاب ها را بررسی کردم زیرا بسیار دقیق هستم. اگر یک ماهی رویایی تصمیم گرفت طعمه من را گاز بگیرد، همیشه باید 100٪ مطمئن باشم که همه چیز درست است.»

همانطور که اتفاق افتاد، ماهی رویایی طعمه را در همان ابتدا گاز گرفت. در حالی که رودخانه گل آلود بود و زمین های اطراف  در اثر سیل در حال سقوط بود، بیانکاردی در این وضعیت دشوار موفق شد آن را صید کند. او البته این گربه ماهی را در آب رودخانه رها کرد.

بیانکاردی افزود: «من تنها با بزرگترین گربه ماهی که در 23 سال گذشته دیدم روبرو بودم. 2-3 بار سعی کردم دهانش را با دستکش بپوشانم، اما هنوز خیلی قوی بود. تصمیم گرفتم برای گرفتن آن از ساحل به آب کم عمق بروم و پس از چند تلاش موفق شدم آن را صید کنم!»

همانطور که تیم MADCAT اشاره کرد، رکورد جهانی برای این گونه یک گربه ماهی 281 سانتی متری است که  دو ماهیگیر آلمانی در ماه آوریل صید کردند. این ماهی نیز از رودخانه پو صید شده بود.

اخبارجامعهجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی