ببینید: آتش گرفتن ماشین خانم دزده لاکچری سوار حین سرقت از فروشگاه!

 

در یک حادثه دلخراش، زنی اهل فلوریدا مشغول دزدی از یک فروشگاه بزرگ بود که ناگهان خودروی وی در حالی که دو فرزند خردسالش در داخل آن محبوس شده بودند، آتش گرفت.

“آلیسیا مور” 24 ساله، در 26 می، مایشنش را در بیرون فروشگاه دیلارد در Oviedo، فلوریدا، در حالی که دو فرزند خردسالش در داخل آن بود پارک کرده بود.

مادر “بومی اورلاندو” همراه با مردی ناشناس به داخل یک فروشگاه بزرگ رفت و ظاهراً اقدام به سرقت کرد. پس از خروج از فروشگاه ( حدود یک ساعت)، او متوجه شد که ماشینش در آتش فرو رفته است. به گفته پلیس، مادر تمام اقلام سرقتی را در فروشگاه انداخت و به سمت وسیله نقلیه دوید.

برخی از خریداران نزدیک شاهد این حادثه بودند و سعی کردند بچه های گرفتار شده را نجات دهند. همانطور که در گزارش پلیس آمده است متاسفانه یکی از کودکان از ناحیه صورت و گوش دچار سوختگی درجه یک شده است.

ویدئویی که توسط یک داشکام تسلا در پارکینگ گرفته شده است، شعله های آتش و دود شدیدی را که از شکسته شدن شیشه های عقب و شیشه جلوی خودرو بیرون می آید، نشان می دهد. متأسفانه خودرو بر اثر آتش سوزی به طور کامل منهدم شد، در همین حال علت آتش سوزی مشخص نیست.

“مور” در تاریخ 31 می دستگیر شد و اکنون با اتهامات غفلت در نگهداری از کودک، آتش زدن خودرو و همچنین سرقت مواجه است. او در حال حاضر در زندان شهرستان سمینول نگهداری می شود و برای او یک وثیقه 48000 دلاری در نظر گرفته شده است.

اخبارجامعهجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی