ببینید: سوار شدن ناگهانی ببر بزرگ روی ون توریست ها/ تفریح گردشگران در چند ثانیه به کابوس تبدیل شد!

همه ما از دیدن حیوانات وحشی در زیستگاه های طبیعی شان لذت می بریم و بسیاری از ما برای دیدن این موجودات باشکوه جنگل از پارک های حیات وحش دیدن کرده ایم. در میان این رویارویی، برخورد با ببر جایگاه ویژه ای در قلب گردشگران دارد.

با این حال، همه این تجربیات الهام‌بخش نیستند. برخی می توانند به سرعت به کابوس برای بازدیدکنندگان ناآگاه تبدیل شوند. اتفاقی که اخیراً از یک محوطه نگهداری ببر در یک باغ وحش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، جایی که گروهی از گردشگران با نزدیک شدن به ببرها غافلگیر شدند. یکی از ببرها با دیدن ون توریستی بلافاصله سوار آن شد و تمایلی به رها کردن آن نداشت.

ویدئوی ثبت این رویداد در 1 ژوئن در تویئتر به اشتراک گذاشته شد. این اتفاق برای همه مسافران داخل ون لذت بخش نبود. در نهایت، راننده وسیله نقلیه در قفس به آرامی شروع به حرکت کرد و از این گربه خطرناک دور شد.

این ویدئو در فضای مجازی تبدیل به ویدئویی داغ  شد و واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. تعدادی از کاربران اینترنت سعی کردند تا احساسات گردشگران داخل خودرو را توصیف کنند. یک کاربر نوشت: « دوست نداشتم جای گردشگران داخل ون باشم.» کاربر دیگر نوشت: « آه، خدای من. تا مرز سکته رفتند.»

اخبارجامعهجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی