ببینید: صید غیرمنتظره و عجیب ماهیگیر از یک دریاچه!

مردی که در دریاچه چنی در کانزاس ماهیگیری می‌کرد، بیشتر از چیزی که در تلاش برای صید آن بود به دست آورد: او یک جیپ را در عمق بیش از 16 فوتی زیر سطح آب پیدا کرد.

“جان مونس” که خود را یک ماهیگیر بی‌نقص و حرفه ای می‌داند تمام جدیدترین تجهیزات سونار با فناوری پیشرفته، از جمله دوربین را دارد. او روز دوشنبه، حدود 130 فوت از سد دریاچه، درست در غرب ویچیتا در حال ماهیگیری بود که چیزی را روی یکی از مانیتورهایش مشاهده کرد.

مونس گفت: «به محض اینکه آن را با دوربین دیدم، بلافاصله متوجه شدم که یک وسیله نقلیه است. من دیدم که لاستیک‌ها و چرخ‌های گلگیر کاملاً شفاف هستند.»

او سپس وسایل ماهیگیری را جمع کرد و در مورد جیپ با مقامات محلی تماس گرفت.

معاونان کلانتر شهرستان سدویک با مونس در خانه او ملاقات کرد و تصاویر تهیه شده مونس را دید. مونس گفت که مقامات سپس ترتیباتی را برای بیرون کشیدن خودرو از دریاچه آغاز کردند.

او مختصات را به کلانتری داد و مقامات برای یافتن جیپ اقدام کردند. با این حال، غواصان سازمان آتش نشانی شهرستان برای یافتن آن در آب گل آلود مشکل داشتند. بنابراین آنها با مونس تماس گرفتند و از او خواستند برای کمک به دریاچه بازگردد.

وقتی او رسید، یکی از غواصان خودرو را پیدا کرده بود.

مونس گفت که زنی در مورد وسیله نقلیه با او تماس گرفت زیرا جیپ او در سال 2007 یا 2008 ناپدید شده بود و او فکر کرد که شاید جیچ پیداشده وسیله نقلیه گم شده او باشد. کلانتر شهرستان سدویک هنوز در تلاش است تا مشخص کند این وسیله نقلیه از کجا آمده است.

مونس خوشحال است که فناوری ماهیگیری او منجر به پیداشدن ماشین شده است.

مونس گفـ: «راستش را بخواهید، من دوست دارم آتش نشانی و امداد و نجات ما از این نوع چیزها داشته باشد. تجهیزات آنها کار می کند، اما جزئیات جدیدتر را به شما نمی دهد.»

سخنگوی دفتر کلانتری گفت که نمایندگان نتوانستند شماره شناسایی وسیله نقلیه را پیدا کنند، اما فکر می کنند که یک جیپ مدل دهه 80 باشد.

اخبارجامعهجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی