نحوه ی کاشت درخت موز با یک موز!

نحوه ی کاشت درخت موز با یک موز!
اگر شما هم مثل من به باغبانی علاقه مند اید و به دنبال روش های نوین در کشاورزی هستید؟با ما در این مطلب همراه باشید تا تنها با یک موز به شما یاد دهیم که چگونه درخت موز بکارید.

 

یادگیری نحوه کاشت درخت موز در حیاط خلوت به این معنی است که می توانید بدون رفتن به خواربار فروشی به میوه های خوشمزه دسترسی داشته باشید. اما، آیا می دانستید که درخت موز از نظر فنی یک درخت نیست؟ آنها در واقع فقط گیاهان علفی غول پیکر هستند زیرا تنه یا ساقه چوبی ندارند. ساقه آنها از لایه های برگ درخت موز ساخته شده است. این بدان معناست که هنگام کاشت درخت موز باید اقدامات خاصی انجام داد.

نحوی کاشت درخت موز با یک موز

نکاتی که باید قبل از کاشت موز در نظر بگیرید
در حالی که ایده یادگیری نحوه کاشت درخت موز با یک موز هیجان انگیز است، مهم است که در نظر بگیرید که یک گیاه موز در حیاط خاص شما چگونه عمل می کند.اولا، گیاهان موز می توانند بزرگ شوند! ده ها گونه از گیاهان موز وجود دارد و همه آنها یکسان رشد نمی کنند. ارتفاع برخی از گونه ها به 25 فوت می رسد.در این کلیپ مرحله به مرحله کاشت موز به شما آموزش داده می شود.

بعد، نه تنها گیاه در بالای زمین بزرگ به نظر می رسد، بلکه ریشه ها نیز به شدت در داخل خاک پخش می شوند. توده ریشه درخت موز می تواند تا عمق پنج فوتی فرو رود و در هر نقطه از 10 تا 30 فوت به صورت افقی پخش شود.این مهم است که بدانید اگر می خواهید بیش از یک درخت موز بکارید. اطمینان حاصل کنید که حیاط شما فضای کافی دارد تا ریشه ها بدون مانع پخش شوند.

نحوی کاشت درخت موز با یک موز

اگر می دانید چگونه درخت موز را در زمین بکارید، می توانید نحوه کاشت درخت موز در ظرف را نیز یاد بگیرید! درختان موز می توانند در ظروف بزرگ رشد کنند. مطمئن شوید که انواع کوچکتری از درخت موز را انتخاب کنید که به فضای زیادی برای گسترش ریشه ها نیاز نداشته باشد. انواع کوچکتر خوب شامل کوتوله کاوندیش، کوتوله قرمز و ویلیامز هیبرید است.

نحوی کاشت درخت موز با یک موز

نحوی کاشت درخت موز با یک موز

نکات اصلی در این آموزش:

محتویات داخل لیوان : هورمون رشد گیاه ، آکسین (Auxin) است
این نوع هورمون‌ها با توزیع در مناطق رشد گیاه باعث رشد طولی گیاهان می‌شوند.

استفاده از آلوئه ورا برای هورمون ریشه زایی عالی است. امتحان کنید

آموزشاخبارسبک زندگی
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی