ببینید: فرار معجزه آسای دختربچه از حمله مار سمی در خانه/هر دو حمله مار کبرا ناکام ماند

 

در یک حادثه وحشتناک که در هند رخ داد، یک دختربچه به طرز معجزه آسایی از نیش مرگبار یک مار کبرای خطرناک جان سالم بدر برد. این حادثه در تاریخ 30 می در روستای هلاگا در منطقه بلگاوی واقع در ایالت  کارناتاکا  هند اتفاق افتاد.

فیلمی که با دوربین مداربسته خانگی گرفته شده است، لحظه برخورد وحشتناک مار با کودک را به تصویر می کشد. این ویدئو که اکنون در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود نشان می دهد دختربچه در حالی در خانه قدم می زند که که از خطری که در کمین اوست بی اطلاع است.

در حالی که دختر از پله ها به سمت ورودی بالا می رود، مار سمی به سمت او می لغزد و آماده حمله است. در چند ثانیه، دختر با دیدن مار فورا به شکل غریزی از مقابل آن فرار می کند و از  نیش مرگبار جلوگیری می کند. این صحنه ی هولناک در حالی رخ می دهد که مار برای حمله دوم تلاش می کند، اما دختر موفق می شود به سمت امن در داخل خانه اش بچرخد. خوشبختانه در این حادثه به این دختر آسیبی وارد نشد. خانواده سایبان‌ناوربعدا با یک مارگیر محلی با نام “راما پاتیل”  تماس گرفته و از او برای شکار مار کمک خواستند. این مارگیر پس از شکار این مار کبرا آن را در یک جنگل محلی رها کرد.

 

اخبارجامعهجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی