ببینید: مهارت عجیب این جادوگر آرایشگر در تبدیل خود به یک فرد دیگر!

که برخی از این مدل های محبوب اینستاگرام واقعا چه شکلی هستند؟ خب، برخی احتمالا شبیه هاتنیان بدون آرایش هستند. هاتنیان 22 ساله در کشور خود ژاپن بسیار محبوب است. او تقریباً 700000 دنبال کننده در توییتر و میلیون ها طرفدار در اینستاگرام، تیک تاک و یوتیوب دار، اما محبوبیت او اخیراً پس از انتشار یکی از توییت هایش از مرزهای ژاپن فراتر رفت. در این توئیت، جادوگر خودآموخته آرایش، عکس‌هایی از خودش با آرایش و بدون آرایش را پست کرد که به معنای واقعی کلمه هیچ راهی برای تشخیص اینکه در هر دو عکس یک شخص است وجود نداشت.

او در شرح این تصویر نوشت : «تصویر سمت چپ عکس پروفایل Tinder من است، اما پس از ملاقات با یک دختر در Tinder و نوشیدن یک نوشیدنی.»

این هنرمند جوان مدت‌هاست که مخاطبان آنلاین خود را با تغییرات خود شگفت‌زده می‌کند، اما مشکل او این است که او آنقدر خوب است که وقتی عکس‌های قبل و بعد از آن را پست می‌کند، مردم باور نمی‌کنند او همان فرد است. به همین دلیل است که او مردم را تشویق می‌کند تا کلیپ‌های او را در YouTube و TikTok ببینند تا جادوی آرایشگری او را حس کنند.

توانایی هاتنیان برای تبدیل خود به شخصیت‌های کاملاً متفاوت مرد یا زن تنها با استفاده از آرایش و کلاه گیس واقعاً شگفت‌انگیز است، اما همچنین گویای قدرت آرایش دستان او است. چیزی که هاتنیان را واقعاً از سایرین متمایز می کند این است که او خود را خیلی جدی نمی گیرد. در واقع بیشتر محتوای او بر اساس تضاد ظاهر واقعی او و شخصیتی است که با گریم خلق می کند.

این هنرمند جوان ژاپنی در حالی که اعتراف می کند که عکس های خود را روتوش می کند، اما ادعا می کند که بیشتر کار را با آرایش واقعی انجام می دهد.

اخبارجامعهجهانچند رسانه ایسبک زندگیسرگرمیمد و زیبایی
پربازدیدویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی