ببینید: نسخه شیطانی رهبر کلیسا برای ملاقات پیروانش با عیسی مسیح!/ این کشیش، 47 نفر را به کام مرگ فرستاد

 

مقامات محلی در کنیا می گویند حداقل 47 جسد در جنوب شرقی این کشور در ارتباط با “مکنزی”، کشیش و رهبر یک فرقه مذهبی پیدا کرده اند. این کشیش شیطان به پیروانش گفته بود اگر خود و فرزندانشان را از گرسنگی بکشند با عیسی ملاقات خواهند کرد پیدا کردند.. بیم آن می رود که تعداد کشته ها به بیش از 100 نفر برسد.

پلیس روز یکشنبه تایید کرد که تاکنون حداقل 47 جسد از گورهای کم عمق در جنگل شاکاهولا در نزدیکی مالیندی، یک شهر ساحلی در حدود 100 کیلومتری شمال شرق مومباسا بیرون آورده شده است. اعتقاد بر این است که بسیاری از آنها کودک هستند.

در یکی از گورها، محققان جسد سه کودک را پیدا کردند که پدرشان در یک طرف و مادرشان در طرف دیگر بودند. قبر دیگری شامل اجساد یک زن و یک دختر بود که هر دو روبروی یکدیگر بودند. به نظر می رسید همه در هفته های اخیر مرده باشند.

پلیس حداقل 58 قبر مشکوک را در محوطه کلیسای بین المللی “بشارت خوب” شناسایی کرده است که این نگرانی را افزایش داده است که تعداد کشته ها به میزان قابل توجهی افزایش یابد. یکی از رسانه های کنیایی گزارش داد که ممکن است در این محل بیش از 100 نفر دفن شده باشند.

یکی از بازماندگان این حادثه روز یکشنبه در مخفیگاهی در حالی که در آستانه مرگ بود پیدا شد. او به پلیس گفته بود که نمی خواهد نجات یابد. 15 عضو کلیسا قبلاً نجات یافته بودند اما چهار نفر از آنها قبل از رسیدن به بیمارستان جان باختند. این چهار نفر به احتمال زیاد علاوه بر 47 نفر هستند که تعداد کشته‌شدگان را به حداقل 51 نفر افزایش می‌دهد. سایر پیروان با رسیدن پلیس فرار کردند و هنوز پیدا نشده‌اند.

چارلز کامائو، بازپرس پلیس گفت: «ما پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی به شست‌و‌شوی مغزی افراد می پردازد به محل رفتیم. این کشیش به مردم گفته بود تا بچه‌های خود را از گرسنگی بکشند تا آنها بتوانند در آینده خدا را ببینند. »

مکنزی و شش تن از پیروانش همچنان در بازداشت پلیس هستند، اما رهبر فرقه اکنون در اعتصاب غذا بسر می برد. یک منبع پلیس روز شنبه به روزنامه دیلی نیشن گفت: «او حتی یک لیوان آب هم نخورده است.

مکنزی پیشتر نیز در سال 2017 پس از یورش پلیس به کلیسای وی و نجات بیش از 90 کودک دستگیر شد.  مکنزی بعدا آزاد شد و کلیسای خود را به شاکاهولا منتقل کرد.

اخبارجامعهجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی