ببینید: صحنه جنجالی وزن‌کِشی عروس با طلا در یک مراسم عروسی!

اخیراً ویدئویی از وزن‌کشی یک عروس پاکستانی با طلا در شبکه‌های اجتماعی منتشر و همه‌گیر شد و جنجال‌ها و شایعات زیادی به وجود آمد. خانواده این زوج بعداً توضیح دادند که شمش‌ها خالص نبودند بلکه روکش طلا بودند

اما به هر حال داستان این عروس و داماد، یعنی عایشه طاهر و محمدعادل، چیزی کمتر از یک فیلم عاشقانه بالیوودی ندارد عایشه در همان دانشگاهی درس می‌خواند که عادل پنج سال پیش تحصیلات خود را در آن به پایان رسانده بود. آنها همچنین در طول #همه‌گیری همسایه شدند آنها شش ماه قبل از عروسی در برج خلیفه نامزد کردند. سپس با خانواده‌ها برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری مفصل به مکان‌های زیبای ترکیه پرواز کردند.

جشن‌ها با یک مهمانی قایق بادبانی آغاز شد و به دنبال آن شب بالیوودی، مراسم نکاح (عروسی مسلمانان)، حنابندان، بارات (راهپیمایی داماد) و ولیمه برگزار شد، که بیش از ده روز طول کشید

خانواده‌ها تصمیم گرفتند سریال «جودا و اکبر» تم عروسی باشد و به اعضای خانواده شخصیت‌های مختلفی از این حماسه بالیوودی داده شد.

عایشه در مورد صحنه جنجالی وزن کشی عروس با طلا گفت: «این فقط یک نمایش و بخشی از تم بود. رسانه‌های هند، پاکستان و جهان عرب برداشت خود را داشتند. برخی آن را مهریه نامیدند. مردم داستان واقعی پشت این ماجرا را نمی‌دانستند، بنابراین در مورد آن بسیار منفی‌بافی کردند»

اخبارجامعهجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی