تغییر یک شبه زندگی مرد بی خانمان پس از نجات کودک داخل کالسکه + فیلم

مردی که زمانی بی خانمان بود، می گوید که پس از نجات یک نوزاد پسر در کالسکه سرگردان در حال ورود به داخل خیابان شلوغ، زندگی اش برای همیشه تغییر کرده است. چند روز پیش بود که تصاویری از واکنش قهرمانانه رونالد نسمن در فضای اینترنت منتشر شد. نسمن در حالی که هنگام وقوع این حادثه، برای یک مصاحبه شغلی در یک کارواش در نزدیکی محل حادثه بود موفق شد با واکنشی به موقع جان این کودک را نجات دهد. این در حالی بود که مادر کودک هنگام تلاش برای رسیدن به کالسکه فرزندش روی زمین سقوط کرده بود.

نسمن به NBCLA گفت: «من فقط به بالا نگاه کردم و دیدم که کالسکه کودک تحت فشار باد قرار گرفته و من فقط بعد از آن بلند شدم.  زمانی که آن را گرفتم، درست در اول خیابان بود.» او ادامه داد:« مادر کودک تمام تلاشش را کرد تا از جایش بلند شود. وقتی به سمتش رفتم زانوهایش خونریزی می کرد. او هنوز شوکه بود و گریه می کرد.»

نسمان  که از اینکه در زمان مناسب در مکان مناسب قرار گرفته است از خداوند سپاسگزار است.

نسمن که نامزدش را در سال 2018 از دست داد، در غم و اندوه او از آن زمان به افسردگی عمیق فرو رفت اما در تمام این سال ها توسط خواهرش دونا گاندرسون حمایت می شد.

او هشت سال بی خانمان بود و از سه ماه پیش با خواهرش زندگی می کرد. خوشبختانه این اتفاق موجب شد تا نسمن در شرکت معتبر Applebee مشغول بکار شود. نسمان از اعتماد شرکت تشکر کرد و گفت: «من هر آنچه را که به دست می‌آورم با این ذهنیت به دست می‌آورم، می‌دانی، من از فرصتی که Applebee به من داده قدردانی می‌کنم.»

او گفت: «من از فردا باید سر کار بروم و به سختی می توانم تا فردا صبر کنم. منظورم را می دانید؟ این احساس خوبی خواهد بود»

اگرچه فداکاری نسمن در نجات جان یک کودک در استخدامش در این شرکت معتبر آمریکایی بی تاثیر نبوده،  با این حال، املی کندی، مدیر کل اپل بیز، شرکت موادغذایی و رستوران زنجیره‌ای آمریکایی تأیید کرد که این ویدیوی داغ ربطی به تصمیم شرکت برای استخدام نسمن ندارد.

کندی گفت: «او یک مرد عالی است و یک نامزد عالی بود. او قطعاً با ما در اینجا در تیم ویکتورویل در Applebee همراه خواهد شد.»

انتهای پیام/

اخبارجهانچند رسانه ایحوادث
استخدامبی خانمانپربازدیدکالسکهنوزادویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی