با جذاب‌ترین بازیگران زن سینمای ایران آشنا شوید

در بین بازیگران زن ایرانی انتخاب برای جذاب‌ترین بازیگر فوق العاده سخت است. با این حال ما در این مقاله قصد داریم بر اساس نظرات مردم به معرفی چند چهره جذاب تلویزیون و سینمای کشور بپردازیم. گفتنی است ملاک انتخاب بازیگران زن ایرانی در این مطلب خوش‌ استایل و خوش چهره بودن است.  البته نوع بازی در فیلم‌ها نیز تا حد قابل توجهی در نظر گرفته شده است. حال بدون فوت وقت به سراغ معرفی جذاب‌ترین چهره‌های بازیگران زن ایرانی می‌رویم. برای خواندن بیشتر اخبار بازیگران و هنرمندان می‌توانید به سایت ساناپرس مراجعه نمایید.

معرفی مهتاب کرامتی

خانم کرامتی متولد سال 49 در شهر تهران هستند. رشته تحصیلی ایشان میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد است. این بازیگر به علت علاقه شدید به بازیگری در دوره‌های آزاد این رشته شرکت کرده است و برای مجموعه مردان آنجلس ساخته آقای سلحشور برای ایفای نقش هلن انتخاب شده است. خانم کرامتی از جمله بازیگران زن ایرانی محسوب می‌شوند که فوق العاده خوش چهره هستند و تاکنون موفق به کسب بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم بیست شده‌اند.

معرفی الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر توانمند تلویزیون و سینما زاده سال 67 است. این بازیگر در لیست جذاب‌ترین بازیگران زن ایرانی قرار دارد. ایشان کار هنری را از همان کودکی شروع کرده است و در چند مجموعه تلویزیونی و سینمایی سابقه بازی دارند. طبق نظرسنجی انجام شده در میان مردم خانم الناز حبیبی جزو خوش چهره‌ترین بازیگران زن ایرانی هستند که حتی از طرف داوران مسابقات خارجی نیز در رتبه‌های ابتدایی این عنوان قرار گرفته‌اند.

معرفی الناز شاکردوست

خانم شاکردوست بازیگر و طراح صحنه و لباس هستند که در سال 63 در تهران به دنیا آمده‌اند. اولین بازی ایشان در سن 19 سالگی اتفاق افتاده است و فیلم گل یخ این خانم بازیگر را به سینما و تلویزیون کشور معرفی کرده است. زیبایی چهره خانم شاکردوست سبب شده است تا ایشان نیز در لیست جذاب‌ترین بازیگران زن ایرانی قرار داشته باشند.

معرفی الهه حصاری

از دیگر بازیگران زن ایرانی که چهره محبوبی دارد و جزو جذاب‌ترین‌ها محسوب می‌شود، خانم حصاری هستند. ایشان در سال 69 متولد شده‌اند و در رشته تربیت بدنی فارغ التحصیل شده‌اند. این خانم بازیگر با فیلم نطفه شوم در سال 86 فعالیت را در بازیگری شروع کردند و در حال حاضر با ایفای نقش در تلویزیون و سینما به یک چهره دوست‌داشتنی و محبوب تبدیل شده‌اند.

معرفی لیندا کیانی

خانم کیانی از جمله بازیگران خوش‌چهره و جذاب ایران هستند که در سال 59 و در آبادان متولد شده‌اند. ایشان بازیگری را در سال 86 و در مجموعه ساعت شنی شروع کرده است و از همان ابتدا چه در بازیگری و چه در قرار گرفتن در لیست جذاب‌ترین بازیگران زن ایرانی در صدر قرار داشته‌اند. گفتنی است که محبوبیت خانم لیندا کیانی در سریال پایتخت نسبت به گذشته بیشتر شده و این بازیگر را در جایگاه بهتری در این عرصه قرار داده است.

معرفی شبنم قلی خانی

خانم قلی خانی زاده سال 56 در تهران هستند. این بازیگر در رشته نمایش و صحنه‌آرایی فارغ التحصیل شده‌اند و فعالیت بازیگری را در سال 76 شروع کرده‌اند. در حال حاضر طبق نظرسنجی انجام شده خانم شبنم قلی خانی جزو جذاب‌ترین چهره‌های زن ایرانی در قالب بازیگر تلویزیون و سینما هستند. گفتنی است که ایشان کارگردانی را نیز تجربه کرده‌اند.

معرفی نیکی کریمی

از جمله بازیگران زن ایرانی که بعنوان جذاب‌ترین چهره شناخته می‌شوند خانم نیکی کریمی هستند که در سال 50 متولد شده‌اند. این بازیگر از تأثیرگذارترین بازیگران پس از انقلاب بوده است چرا که در فیلم‌های مهمی به ایفای نقش پرداخته‌اند. خانم کریمی موفقیت‌های زیادی نیز در بخش کسب جوایز داشته است که مهم‌ترین آنها سیمرغ بلوری بهترین بازیگر زن برای فیلم دیوانه‌ای از قسم پرید بوده است.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم تا درباره جذاب‌ترین بازیگران زن ایرانی صحبت کنیم و تا جایی که امکان داشت به معرفی چند چهره پرداختیم. البته تلویزیون و سینمای ایران بازیگران زن ایرانی خوش‌چهره کم ندارد که ما در این مقاله تنها به چند مورد اشاره کردیم. در واقع اگر مجال برای معرفی چهره‌های بیشتر وجود داشت،

می‌توانستیم به دیگر بازیگران مانند خانم سحر قریشی، مهناز افشار، نسیم فطرت، ساره بیات، لیلا زارع، سحر دولتشاهی، لیلا حاتمی، طناز طباطبایی و… اشاره کنیم. به طور کلی چهره‌های نام برده شده طبق نظرسنجی و انتخاب و چینش مردم برای این مطلب در نظر گرفته شده‌ است.

 

بازیگران و هنرمندان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی