واکنش جالب رونالدو به هجوم یک هوادار به زمین

به گزارش ساناپرس؛ واکنش جالب رونالدو به هجوم یک هوادار به زمین

کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال زمانی که مورد حمله یک هوادار قرار گرفت، خوشحال به نظر می‌رسید.

رونالدو از حمله یک هوادار به زمین مسابقه در بازی پرتغال و لوکزامبورگ اصلا ناراحت نشد و برعکس، تصاویر نشان می‌دهند که اسطوره پرتغالی خیلی بی‌خیال و آرام بوده است.

کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال زمانی که مورد حمله یک هوادار قرار گرفت، خوشحال به نظر می‌رسید. این هوادار با پیراهن النصر وارد زمین بازی شد و پس از رویارویی با اسطوره منچستریونایتد که برای پرتغال مقابل لوکزامبورگ بازی می‌کرد، از زمین بیرون برده شد.

اما رونالدوی ۳۸ ساله از توجهی که به او شده بود چندان ناراحت نبود. درواقع به هوادار چشمک زد و انگشت شصت خود را بالا گرفت. نیروهای امنیتی به سرعت به کمک رونالدو آمدند و هوادار ذوق‌زده را از زمین بیرون کردند.

این اولین بار نیست که رونالدو در زمین با چنین مواردی روبه‌رو می‌شود. ماه گذشته او با پریدن از روی هواداری که در زمین لیز خورده بود، از مصدومیت خودش جلوگیری کرد. هنگام گرم کردن قبل از رویارویی النصر با التعاون، یک هوادار به امید دیدار با برنده پنج توپ طلا به داخل زمین دوید. اما با نزدیک شدن به بازیکن و دیگر ستاره‌های النصر، زیر پای رونالدو لیز خورد. رونالدو به سرعت از کنار این هوادار فرار کرد و جلوی برخورد را گرفت.

در ماه دسامبر هم مهاجم دیگری را دستگیر کردند که پس از سقوط پرتغال از جام جهانی ۲۰۲۲ به دست مراکش، سعی کرد به قهرمان خود نزدیک شود. این مرد در حالی که نیروهای امنیتی تعقیبش می‌کردند به سمت رونالدو دوید. و رونالدو زمانی متوجه این مرد شد که نیروهای امنیتی او را گرفته بودند.

رونالدو دو بار مقابل لوکزامبورگ گلزنی کرد و تا به الان ۱۲۱ گل برای کشورش به ثمر رسانده است. پرتغال در نیم ساعت اول با نتیجه ۴-۰ پیش افتاد و ژوائو فلیکس و برناردو سیلوا نیز برای تیم روبرتو مارتینس گل زدند. اوتاویو و رافائل لئائو به ارقام اضافه کردند و میهمانان یک برد چشمگیر ۶-۰ را به ثبت رساندند.

پنجشنبه گذشته، رونالدو با انجام صد و نود و هفتمین بازی ملی خود مقابل لیختن‌اشتاین در دیدار انتخابی یورو ۲۰۲۴، رکورددار بیشترین بازی ملی در تاریخ شد.

اخبارورزش
پربازدیدکریستیانو رونالدو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی