تناسب اندام فوق‌العاده شکیرا | راز باورنکردنی زیبایی و تناسب اندام شکیرا لو رفت

به گزارش ساناپرس، شکیرا یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین خوانندگانی است که راز جوانی و تناسب اندامش برای همه سؤال است. علت تناسب اندام این خواننده مشهور سبک زندگی خاص اوست.

شکیرا یکی از خوانندگان معروف در سطح بین المللی می باشد که تناسب اندام خودش را به خاطر شهرت بالایی که دارد؛ حفظ کرده و توانسته است با عادات سالم و سبک زندگی مناسب یک اندام کاملاً زیبا داشته باشد که در ادامه راز تناسب اندام شکیرا را برایتان توضیح خواهیم داد.

داشتن برنامه دقیق

شکیرا برای روتین ورزشی خود برنامه کاملاً دقیقی دارد و 5 روز در هفته حتماً ورزش می کند و به این برنامه پایبند است.

بالا نگه داشتن ضربان قلب

همه هدف شکیرا در ورزش های مختلف این است که ضربان قلبش را بالا نگه دارد و خیلی بی تحرک نباشد و روی این قضیه تمرکز می کند.

تقویت قسمت میانی بدن

این موضوع برای شکیرا اهمیت بسیار زیادی دارد. او سعی می کند که روی قسمت میانی بدن خود تمرکز زیادی داشته باشد و آن را تقویت کند و در کنارش پایین تنه خود را نیز پر قدرت بسازد.

تمرین های اینتروال

شکیرا حتماً تمرین های قدرتی و اینتروال و هوازی را به انجام می‌ رساند. گاهی اوقات فقط هوازی کار می‌ کند؛ سپس به سراغ تمرینات قدرتی هم می رود و همه چیز را به صورت ترکیبی به کار می برد.

شکیرا

تعیین اهداف شخصی

شکیرا همیشه برای خودش هدف دارد و در جهت رسیدن به آن ها تلاش می کند که یکی از مهم ترین ها؛ تناسب اندام و رسیدن به بهترین حالت ممکن و نگه داشتن آن است.

تمرینات ورزشی هوشمندانه

شکیرا جزء افرادی است که می‌داند چرا و برای چه هدفی تمرینات ورزشی اش را انجام می دهد. در نتیجه خودش عقیده دارد هر چقدر که شما در مورد ورزش تان هوشمندانه‌تر عمل کنید، سریع تر به هدف تان می رسید، زیرا متناسب با هدفی که دارید تمرینات را انتخاب می کنید.

تمرکز روی قسمت های مختلف بدن

شکیرا فقط برای بهتر شدن اندامش ورزش نمی‌ کند، بلکه او روی هر کدام از نقاط مختلف بدن به صورت اختصاصی و جداگانه تمرکز می کند و تمریناتش را خیلی استراتژیک پیش می‌ برد.

افزایش استقامت بدن

افزایش استقامت بدن یکی دیگر از اهدافی است که شکیرا سعی می‌ کند آن را پیش ببرد. او علاوه بر قدرت و تناسب اندام به دنبال افزایش استقامت بدنی نیز می باشد.

همیشه در حال پیشرفت

شکیرا جزء افرادی است که در مورد ورزش و تناسب اندام کار های زیادی انجام می دهد و سعی می‌کند که همیشه پیشرفت داشته باشد و به اهدافی که تعیین کرده برسد.

افزایش انعطاف پذیری

شکیرا جزء افرادی است که تمرکزش را روی انعطاف پذیری بدنش قرار داده و سعی می‌ کند که ضعف جسمانی را هر طور که شده، برطرف کند که همین موضوع عامل تناسب اندامش هم خواهد بود.

بهترین کارها برای سلامت بدن

شکیرا نه‌ تنها ورزش می کند، بلکه سعی می کند که سبک زندگی خود را سالم نگه دارد تا بتواند از سلامت بدن خود مطمئن باشد.

عرق کردن بیش از یک بار در روز

شکیرا گاهی اوقات بیش از 2 بار در روز به باشگاه می‌ رود تا عرق و سموم بدن خود را بیرون بیاورد و به انجام این کار به شدت پایبند است.

شکیرا

تداوم بالا

یکی از مهمترین چیزهایی که عامل موفقیت و تناسب اندام شکیرا شده است، این است که در کارهایش خیلی تداوم و استقامت دارد و هیچگاه ورزش را به تاخیر نمی اندازد.

فعالیت تنیس

شکیرا عکس های زیادی را حین انجام بازی تنیس در شبکه های اجتماعی منتشر کرده که قطعاً بازی تنیس را هم می‌ توان عامل تناسب اندامش دانست.

انتخاب میان وعده مناسب

شکیرا عقیده دارد که نباید خیلی به خودش گرسنگی بدهد و در نتیجه تمرکز او روی مصرف میان وعده ها، هر دو الی سه ساعت یکبار است؛ البته میان وعده هایی که از قبل برنامه ‌ریزی شده هستند.

مصرف پروتئین

شکیرا سعی می ‌کند که حتما در غذای خود پروتئین را جای بدهد و حتماً در وعده هایش از سبزیجات تازه استفاده می‌ کند و به اندازه کافی در تمام مواد، تعادل را قرار می دهد.

استفاده از سبزیجات

شکیرا علاوه بر این که پروتئین مصرف می‌ کند، به مصرف سبزیجات هم می‌ پردازد و تمرکزش را روی سبزیجات تازه می گذارد.

مصرف سوپ

شکیرا عقیده دارد که برای تناسب اندام می توانید از وعده غذایی سوپ استفاده کنید که بهتر از مصرف کلوچه و کافئین است.

ثبت پیشرفت

طبق گفته شکیرا برای اینکه بتوانید به پیشرفت مدنظر خود برسید، باید سعی کنید که روی عضلات خود تمرکز کنید و سوخت و ساز تان را بالا ببرید. مهمتر از همه اینکه پیشرفت خود را ثبت کنید تا ببینید که کجای کار هستید.

طعم دهی به غذا

شکیرا برای اینکه میان وعده هایی که دوست ندارد اما پر خاصیت هستند را بخورد، حتما سعی می کند که از ادویه های مناسب استفاده کند و به غذایش طعم خوبی بدهد؛ به عنوان مثال زردچوبه یا دارچین جزء ادویه های مورد علاقه اش است.

طرز فکر مثبت

یکی از چیزهایی شکیرا به آن تاکید دارد تا شما بتوانید به سلامت و تناسب اندام برسید، طرز فکر مثبت در مورد این قضیه است، زیرا همه چیز از ذهن شما شروع می شود.

استفاده از ماهی

شکیرا خیلی تاکید دارد که برای تناسب اندام و داشتنِ بدنی سالم باید گوشت ماهی را در بخشی از روتین روزانه خود جای دهید.

خود مراقبتی

شکیرا توضیح می‌ دهد که شما باید یک روتین روزانه منظم برای خود مراقبتی داشته باشید. باید ذهنتان را آرام کنید، به دنبال افزایش استقامت و تمرکز ذهنی بروید تا بتوانید به تناسب اندام کافی هم برسید.

افزایش وعده های کوچک

شکیرا عقیده دارد؛ شما به جای اینکه تعداد وعده های خود را کم کنید، می‌ توانید وعده های خود را بیشتر، اما مقدار آن را کمتر کنید.

انجام تمرین جدید

او عقیده دارد که حتماً باید پشت سر هم ورزش کنید و در کنارش؛ هر ماه یک بار تمرین های جدیدی را به انجام برسانید و بدن تان را به چالش بکشید.

شنا کردن

شنا یکی از اقداماتی است که شکیرا سعی می‌ کند چند وقت یکبار آن را به انجام برساند که باعث می‌ شود تناسب اندام و قدرت بدنی بالا تری داشته باشد.

مصرف کافئین قبل از ورزش

شکیرا عقیده دارد که قبل از ورزش حتماً با مصرف کافئین؛ سطح سوخت و ساز خود را بالا ببرید و انرژی بیشتری داشته باشید.

مصرفِ میان وعده بعد از ورزش

او بعد از ورزش؛ ترکیبی از پروتئین، چربی و کربوهیدرات را مصرف می کند که البته مقدار آن ها خیلی کم است اما یک میان وعده کاملاً کافی و مقوی برای بعد از ورزش می باشد.

ورزش هنگام شب

شکیرا عقیده دارد که شما می توانید با انجام چند حرکت ورزشی سبک هنگام شب؛ ذهن و سیستم عصبی خود را آرام کنید. ورزش حرفه ‌ای باید هنگام روز باشد.

خاموش کردن گوشی هنگام صبح

شکیرا وقتی که از خواب بیدار می‌ شود، اول صبحانه می خورد و بعد ورزش می کند و گوشی خود را خاموش نگه می‌ دارد و تا زمانی که روتین خود را کامل نکرده، هرگز گوشی موبایل را روشن نمی کند.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدیدشکیرا
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی