سورپرایز میلیونی برای یارانه بگیران | بسته های یک میلیونی برای این دهک ها

به گزارش ساناپرس، توزیع هزار و ۸۰۰ بسته سبد کالا بین اقشار آسیب‌پذیر و کمتربرخودار آغاز شد.

“پیغمبرقلی سعادت‌نژاد” از نیکوکاران گنبدکاووس در آستانه بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان، توزیع هزار و ۸۰۰ بسته سبد کالا را بین اقشار آسیب‌پذیر و کمتربرخودار این شهرستان آغاز کرد.
در مراسم آغاز توزیع سبدهای کالایی این نیکوکار گنبدی که روز شنبه در روستای “قلندرآباد بالا” برگزار شد، رییس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس و جمعی از علما و روحانیون شیعه و اهل سنت این شهرستان حضور داشتند.
وی در گفت و گو با خبرنگاران، ارزش هر سبد کالا را که شامل ” ۱۰ کیلوگرم برنج محلی، یک بطری سه لیتری روغن مابع، یک قوطی رب گوجه فرنگی و یک بسته نمک” بود را ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: تصمیم دارم این تعداد سبد کالا را با عنایت الهی و دعای خیر مردم، در سال‌های آینده به ۱۸۰ هزار بسته افزایش دهم.

این نیکوکار گنبدی که در حوزه تولید و تجارت فرش دستباف ترکمن و کشاورزی فعالیت دارد، هرساله از محل عواید کاری خود و در مناسبت‌های مختلف از جمله عید قربان، ماه رمضان و سال نو، کمک‌های انسان دوستانه خود را در قالب توزیع گوشت قربانی و سبد کالا و نیز تهیه جهیزیه و برگزاری مراسم ازدواج آسان برای زوج‌های جوان انجام می‌دهد.

این نیکوکار گنبدی ادامه داد: در کمک به نیازمندان هیچ نگاه قومی، نژادی، زبانی و مذهبی وجود ندارد و صرفا با نگاه “قربةّ الی الله” و جلب رضایت باریتعالی و در حد توان به همه خانواده‌های کم برخودار از اقوام مختلف در مناطق شهری و روستایی مساعدت می‌شود.

وی همچنین از دیگر افراد توانمند جامعه خواست تا در دستگیری از نیازمندان در حد توان و بضاعت خویش ورود کنند

عیدی نیکوکار به هزار و ۸۰۰ خانوار نیازمند

رییس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس هم به خبرنگاران گفت: از یک هفته پیش تاکنون ۲۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توسط نیکوکاران این شهرستان در اختیار این اداره برای توزیع بین مددجویان و اقشار آسیب پذیر گذاشته شده است.

محمد کریمیان با قدردانی از این نیکوکار گنبدی (سعادت نژاد) افزود: علاوه بر این بسته‌ها و آمادگی تعدادی دیگر از خیرین برای کمک به نیازمندان، تمامی کمک‌های جمع آوری شده تا قبل از عید نوروز و ماه مبارک رمضان بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.

شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است./ایرنا

اخباراقتصاد
پربازدیدیارانه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی