تست هوش / عجیب‌ترین تست جهان/ یوزپلنگ کجاست؟

به گزارش ساناپرس، استتار، که به آن رنگ‌آمیزی مرموز نیز می‌گویند، یک مکانیسم یا تاکتیک دفاعی است که موجودات زنده از آن برای پنهان کردن خود استفاده می‌کنند و خود را با محیط اطراف خود ترکیب می کنند.

شما کافی است برای مدتی در طبیعت حضور داشته باشید و خود از نزدیک متوجه استتارهای گوناگون حیوانات، پرندگان و حشرات شوید. این مسئله باعث شده است تا برخی افراد که متوجه استتار این موجودات شوند، از آنها عکسبرداری کرده و در فضای اینترنت منتشر کنند.

این تصاویر به خوبی می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را به چالش بکشند. در تست قدرت بینایی با حیوانات استتار شده شما می توانید قدرت بینایی خود را محک بزنید.

تست قدرت بینایی با حیوانات استتار شده
عوامل محیطی و رفتاری باعث می‌شوند گونه‌های جانوری، طیف وسیعی از تاکتیک‌های استتار را به کار گیرند. برخی از این تاکتیک‌ها، مانند تطبیق با اطراف و پس‌زمینه بسیار کارایی دارند و طعمه، شکارچی و یا دشمن نمی تواند به راحتی آنها را شناسایی کند. در مطلب امروز نیز چند تصویر مختلف از گونه های مختلف جانوری را برای شما تهیه کرده ایم. این گونه های به خوبی توانسته اند خود را با محیط تطبیق دهند. اما آیا شما می توانید آنها را علیرغم استتار در کمتر از 5 ثانیه شناسایی کنید؟

اگر قادر به شناسایی این گونه ها در تست قدرت بینایی با حیوانات استتار شده باشید، باید بسیار به قدرت ذهن، تمرکز و حتی دید خود افتخار کنید. اگر آماده هستید به ترتیب به تصویر نگاه کنید.

تصویر شماره 1

یوز پلنگ در حال رصد طعمه های خود است و او آنقدر خود را با محیط پیرامون، خود را ترکیب کرده که بزهای کوهی متوجه دیدن او نشده اند. آیا شما توانستید این یوزپلنگ را شناسایی کنید. با دقت به تصویر نگاه کنید!

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ 1 در تست قدرت بینایی با حیوانات استتار شده

برای دیدن پاسخ کافیاست به تصویر زیر دقت کنید. یوز پلنگ به خوبی خود را با صخره اطراف ترکیب کرده است و بزهای کوهی متوجه وی نشده اند. یوز پلنگ مترصد فرصت مناسب برای جمله و شکار طعمه خود است.

یوز پلنگ در اینجا کمین کرده و تا لحظاتی دیگر به سوی طعمه خود حمله ور خواهد شد.

اخبارسرگرمی
پربازدیدتست هوش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی