نحوه دریافت وام 300 میلیون تومانی بهمن ماه + مبلغ اقساط

به گزارش ساناپرس؛ مشتریان بانک توسعه تعاون علاوه با افتتاح حساب بلندمدت در یکی از شعب این مجموعه، امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی را دارند. این تسهیلات تحت عنوان طرح «هم راه» به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

به نقل از رده، در صورتی که فردی مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون باشد نیازی به ارائه ضامن ندارد. مسدودی سپرده وی ضمانت اصلی این تسهیلات است و تا زمان پرداخت کامل اقساط نزد بانک باقی خواهد ماند. سود این تسهیلات 18 درصد است و مدت زمان بازپرداخت آن هم به 48 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است طی مدت زمان انسداد سپرده مشتریان، به اصل آن 16 درصد سود تعلق خواهد گرفت.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 8 میلیون و 812 هزار و 500 تومان است. کل سود تسهیلات 122 میلیون و 999 هزار و 994 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 423 میلیون و 59 هزار و 994 تومان خواهد بود.

بانک توسعه تعاون علاوه بر این طرح وام، در قالب عقود بانکی و دیگر طرح‌های تعریف شده انواع تسهیلات را به مشتریان واجد شرایط خود می‌پردازد. براساس اخبار وبسایت بانک توسعه تعاون، آخرین تسهیلات پرداختی این مجموعه به طرح‌های تولیدی و اشتغال زایی در استان گلستان مربوط می‌شود. افتتاح این طرح‌ها برای بیشتر از 90 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

اخیرا بانک توسعه تعاون به منظور بهبود شرایط زیست محیطی به معرفی شدگان صندوق ملی محیط زیست در زمینه طرح‌های موثر در ایجاد هوای پاک و صرفه جویی در مصرف انرژی، توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهبود اقلیم طبیعی نیز تسهیلات پرداخت کرده است.

انتهای پیام

اخباراقتصاد
پربازدیدوام
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی