آینده بورس با چالش‌ها چه خواهد بود؟

علی اصغر مهری‌زاده کارشناس ارشد بازار سرمایه: بورس روز گذشته بار دیگر به دلیل حواشی بی‌پایان عرضه خودرو در بورس کالا، یکی از روزهای سخت خود را پشت سر گذاشت و شاهد نقشه‌ای یکدست سرخ‌رنگ برای تمامی صنایع بودیم. شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با کاهش ۱.۰۹ درصدی همراه شد و در محدوده ۱.۵۴ میلیون واحدی قرار گرفت. در سمت دیگر شاخص هم‌وزن نیز که شرایط سخت‌تری را دنبال می‌کرد

بورس روز گذشته بار دیگر به دلیل حواشی بی‌پایان عرضه خودرو در بورس کالا، یکی از روزهای سخت خود را پشت سر گذاشت و شاهد نقشه‌ای یکدست سرخ‌رنگ برای تمامی صنایع بودیم. شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با کاهش ۱.۰۹ درصدی همراه شد و در محدوده ۱.۵۴ میلیون واحدی قرار گرفت. در سمت دیگر شاخص هم‌وزن نیز که شرایط سخت‌تری را دنبال می‌کرد، ۱.۵۱ درصد از ارتفاع خود را از دست داد. ارزش معاملات در بازار امروز با ثبت عدد ۵۷۳۲ میلیارد تومانی همراه شد و شاهد خروج پول ۱۱۴۱ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بودیم تا تمامی متغیرها از یک روز پر عرضه خبر دهند.

در شمارش معکوس امروز همراه با علی اصغر مهری‌زاده، کارشناس ارشد بازار سرمایه، به بررسی سرنوشت بورس تهران با سیاستگذاری دستوری پرداختیم.

در بخش دوم برنامه نیز همراه با مهدیه علیجانی، کارشناس بازار سرمایه، به بررسی آخرین معاملات بورس کالا در هفته گذشته پرداختیم.

 

اخباراقتصاد
بورسپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی