ببینید / لگد نیروی امنیتی به ساپینتو در کرمان

به گزارش ساناپرس؛ ببینید / لگد نیروی امنیتی به ساپینتو در کرمان

دیدار مس کرمان و استقلال تهران که به نفع آبی‌ها تمام شد، حواشی عجیبی داشت و حالا تصاویری از لگد نیروی امنیتی به ساپینتو در کرمان پس از اخراجش منتشر شده است.

دو تیم مس کرمان و استقلال تهران در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر ایران در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که در نهایت در یک دیدار جذاب این استقلال بود که با حساب ۳ بر ۲ بر حریف خود چیره شد و خود را به ۳ امتیازی صدر جدول رساند.

اما یک اتفاق عجیب در دقایق پایانی این دیدار، یک بازی آرام را تبدیل به یکی از بازی‌های جنجالی این فصل لیگ برتر ایران کرد؛ در زمانی که بازی ۳ بر ۱ به نفع استقلال دنبال می‌شد، ریکاردو ساپینتو در حال صحبت کردن با داور چهارم بازی بود اما معلوم نیست دقیقا چه اتفاقی افتاد که یکی از اعضای کادرفنی مس به سمت مرد پرتغالی حمله‌ور شد و به سینه او زد.

همین اتفاق آغاز جنجال‌های دقایق پایانی بازی بود و داور برای آرام کردن جو به ساپینتو و مربی مس اخطار نشان داد اما مشکل آنجا بود که این کارت زرد دوم ساپینتو در این بازی بود و سرمربی استقلال بدین ترتیب با کارت قرمز مواجه شد و همین موضوع سبب از کوره در رفتن وی شد.

در ادامه ساپینتو به نحوی تحریک‌آمیز به سمت سکوهای طرفداران استقلال رفت و با مشت‌های گره‌ شده و لبی خندان به شادی پرداخت او این رفتار را در برابر دیدگان هواداران مس نیز ادامه داد.

اما آنطور که از تصاویر منتشر شده پس از بازی مشخص می‌شود، در هنگام خروج ساپینتو از زمین و در حالی که نیروهای امنیتی و انتظامی در تلاش بودند تا ساپینتو را به سمت رختکن هدایت کنند و ماجرا را ختم کنند، ناگهان لگد یکی از اعضای نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه به سمت ساپینتو حواله شد که سبب یورش مرد پرتغالی و برخی دیگر از اعظای تیم استقلال به سمت نیروی انتظامی شد و صحنه‌های عجیب درگیری ساپینتو با نیروهای انتظامی در کرمان را پدید آورد تا پرونده خاص حضور ریکاردو ساپینتو در ایران خاص‌تر شود.

 

اخبارورزش
پربازدیدساپینتو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی