پای قایدی به گلزنی در لیگ آغاز شد / استقلال به مس گل زد

به گزارش ساناپرس، مهدی قایدی مهاجم ۲۵ ساله بوشهری تیم استقلال که پس از مدت ها افت محسوس، طی هفته های اخیر بار دیگر شبیه به همان قایدی لیگ برتر نوزدهم شده در دیدار تیمش مقابل مس کرمان باز هم روی گل اول استقلال اثر مستقیم داشت.

باشوی بوشهری در دیدار هفته گذشته تیمش مقابل ملوان در شرایطی زمینه‌ساز گل به خودی پدرام قاضی پور شد که با فرار از جناح چپ و ارسال توپ به روی دروازه زمینه ساز باز شدن دروازه تیم گیلانی شد. پدرام قاضی پور (مدافع تیم ملوان) به قصد دفع توپ به داخل محوطه شش قدم وارد شد و بعد از برخورد با امیر ارسلان مطهری در حین زمین خوردن توپ به کمرش برخورد کرده و دروازه ملوان باز شد.

درست یک هفته بعد از این بازی که پنجشنبه هفته پیش برگزار شد بار دیگر در کرمان این اتفاق به شکل عجیبی تکرار شد. دو گل به خودی کاملا شبیه به هم که چیزی جز معجزه نمی تواند زمینه ساز آن باشد.

مهدی قایدی در بازی مقابل مس کرمان و در دقیقه ۱۹ با یک فرار تماشایی و به‌رغم تکل بلند مدافع مس، توپ را به سمت دروازه زد و این بار به جای پدرام قاضی پور، میلاد خدایی اصل، توپ را با پا وارد دروازه خودشان کرد تا استقلال بار دیگر گل اول خودش را به همین شکل به ثمر رسانده باشد!

قایدی با گرفتن دو پنالتی مقابل تراکتور در دیدار جام حذفی نیز از بازگشت موفقیت‌آمیزش به شرایط خوب گذشته خبر داده بود و حالا در دیدار هفته سوم دور برگشت باز هم با حرکات تماشایی سرمربی تیمش را امیدوار کرد.

قایدی در دقیقه ۳۶ بازی نیز با یک فرار زیبا از بین مدافعان در موقعیت تک به تک با شهداد نژاد( دروازه بان مس کرمان) توپ را به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون زد.

اخبارورزش
پربازدیدقایدی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی