اولین واکنش سحر قریشی به ازدواج مجدد تتلو با دختر شیرازی!

به گزارش ساناپرس، اولین واکنش سحر قریشی به ازدواج مجدد تتلو با دختر شیرازی!

این روزها اخباری مبنی بر ازدواج مجدد تتلو منتشر می شود که با یک دختر شیرازی رابطه دارد در حال حاضر سحر قریشی از ازدواج یا طلاقش اطلاعاتی در دست نیست و تاکنون به این موضوع واکنشی نشان نداده است.

بیوگرافی کامل سحر قریشی به همراه عکسهای سحر قریشی در نقش های متفاوت را در اینجا ببینید

زندگی شخصی سحر قریشی
سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 6 دی 1366 در تهران است.

کودکی سحر قریشی

سحر قریشی در یک خانواده ی کم جمعیت متولد شد، مادر ایشان ندا افشار نام دارد و پدرش در آمریکا زندگی می کند. او تنها یک برادر به نام سپهر دارد که رابطه آنها با یکدیگر خیلی خوب و عاطفی است. برادر سحر قریشی به عنوان عکاس و خبرنگار فعالیت می کند و مدتی در سوریه حضور داشت و علاقه‌ ای به بازیگری ندارد.

سحر در حال حاضر با مادرش (ندا افشار) و برادرش (سپهر قریشی) زندگی می کند. او در دوران دبیرستان ترک تحصیل کرده و با معرفی یکی از آشنایان خود وارد عرصه بازیگری شد.

ازدواج سحر قریشی
سحر قریشی سال 1383 و در 17 سالگی با شخصی بنام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی در سال 88 به طلاق ختم شد. همسر سابق خانم بازیگر علت طلاقش را تغییر رفتار پس از مشهور شدن او در سریال دلنوازان عنوان نمود.

این بازیگر در سال 1393 با بازی در کنار امید علومی در فیلم «دریا کنار» با این خواننده آشنا شد و مدتی پس از آشنایی در یک گفتگوی اینترنتی خبر مَحرم شدن خود با امید علومی خواننده پاپ را برای آشنایی بیشتر رسانه ای کرد اما در نهایت چند ماه بعد منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد.

در سال 1396 نیز زمزمه ای از ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی فوتبالیست به گوش رسید و حتی عکس هایی نیز از این دو چهره مشهور در فضای مجازی منتشر شد اما این خبر مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی تکذیب شد.

به تازگی نیز شایعات زیادی در مورد ازدواج سحر قریشی و یکی از خواننده های خارج از کشور در رسانه های مجازی به گوش می رسد اما در حال حاضر وی به طور رسمی هیچ خبری از ازدواج خود منتشر نکرده است.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدیدسحر قریشی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی