تعطیلی مدارس یکشنبه 16 بهمن ماه / تعطیلی مدارس تهران و البرز+جزئیات

به گزارش ساناپرس،  تعطیلی مدارس یکشنبه 16 بهمن ماه یا اینکه مدارس کدام استان ها یکشنبه 16 بهمن ماه تعطیل می باشد را در این خبر بخوانید

برنامه تعطیلی مدارس یکشنبه 16 بهمن ماه و اخبار مربوط به این سوال که یکشنبه 16 بهمن ماه مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس یکشنبه 16 بهمن ماه از منابع رسمی منتشر نشده و هنوز درباره اینکه مدارس کدام استان ها یکشنبه 16 بهمن ماه تعطیل است اعلام نشده اما به محض اطلاع از منابع معتبر خبر درست تعطیلی مدارس یکشنبه 16 بهمن ماه را منتشر خواهیم کرد.

تعطیلی ادارات لواسانات و رودبارقصران برای فردا/مدارس مجازی شد

شمیرانات- طی برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شمیرانات، ادارات لواسانات و رودبارقصران به علت برودت هوا برای چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه تعطیل شد، کلاس درس مدارس به صورت غیرحضوری دایر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شمیرانات، با حضور مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات، وحید تاجیک معاون فنی و عمرانی، محسن مبارکی معاون سیاسی و انتظامی، محمدعلی خشنودی بخشدار رودبار قصران، محمدرضا علی‌اکبری سرپرست بخشداری لواسانات و جمعی از مسئولان اجرایی و انتظامی منطقه و در پی استمرار بارش برف طی ۴۸ ساعت اخیر، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی در دهیاری زایگان برگزار شد.

بر اساس این گزارش و طی این جلسه ضمن بررسی وضعیت جاده‌های مواصلاتی و اقدامات دستگاه‌ها در راستای تسهیل تردد شهروندان و پیشگیری از خطرات احتمالی، تعطیلی تمامی ادارات بخش‌های لواسانات و رودبار قصران به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی، و ادارات کشیک در روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه به تصویب رسید، همچنین آموزش در مدارس لواسانات و رودبار قصران غیرحضوری شد.

اخباراقتصاد
پربازدیدتعطیلی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی