عکس های دیده نشده همسر مهدی قائدی/ ستاره این بار با یک کادوی بزرگ!/ عکس

دیگه خیلی وقته که تنها بازیگرا نیستند که حواشی و جنجالات حول و حوششون میچرخه بلکه فوتبالیستا و خانوماشون نیز حسابی زدن تو این کار که خب میشه گفت حتی گاهی بیشتر هم در این موراد دیده میشن و ناگفته هم نونه که تنها فوتبایستای ایرانی نیستند و خارجیام واقع دارن میترکونن، مثل گاوی و یا رونالدو شاید هم پیکه!! اما برگردیم سراغ مهدی قائدی خودمون که دو سه سالی میشه ازدواج کرده و کوهی حاشیه به حواشی قبلش افزوده! این در حالیه که بازیکن آبی پوش خودش چندان در این جنجالات دخالتی نداره و راه راست خودش رو داره میره.

ستاره معصومی و تبلیغات پولساز

ستاره مصعومی همسر مهدیه که چهره ای عملی و پروتز شده داره و از وقتی که با مهدی ازدواج کدره این مدلیه نه اینکه بعد از تاهلش تغییر دکور فیس داده باشه! اما باید گفت موقعیت و پول و شهرت مهدی بود ک باعهث شد ستاره معصومی به شهرت حال حاضرش برسه و به این شکل بتازونه. میگین چه شکل؟ خیب ستاره بانو تا اینجای کار بیش از نیم میلیون دنبال کننده داره که با نشون دادن خودش و همسرش بهشون دست پیدا کرده و تبلیغات میگیره. مثلا در ادامه نمونه ای از تبلیغات خانوم خانومارو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

ستاره معصومی از هیچ به اییین اسم و رسم رسید!

البته که اولین باری نیست ستاره معصومی تبلیغات میذاره و تقریبا میشه گفت بعد از شهرت، تبلیغات و درآمد دومین هدف اینجور چهره ها از دیده شدن هستش که خب این روزام دیگه خیلی راحت میتونید به این خواست برسید، البته ابتدا باید با یک فوتبالیست آشنا شوید!!

ستاره معصومی بعد از اینکه از دبی برگشت و مهدی کام بک خورد به استقلال، حالا حواشی کمتر یاز وی دیده میشه و تقریبا میشه گفت خانوم خانوما به شدت سکوت اختیار کردن. اما نکته ای که هست اینه که ستاره بانو با انتشار تصاویر مختلف و گاهی هم نامتعارف از خود به این جایگاه رسید و باید گفت مِن جمله همسرانی هستش که میون همسرا فوتبالیستا چنین حرکت زده!

اخبارورزش
پربازدیدقایدی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی