خشم ستاره پرسپولیسی از کی‌روش جهانی شد

به گزارش ساناپرس؛ کارلوس کی‌روش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از تیم ملی و مردم ایران خداحافظی کرد. سرمربی پرتغالی که گفته می شود در آستانه پذیرفتن هدایت تیم ملی قطر است، به صورت تلویحی پایان همکاری خود با فدراسیون فوتبال را اعلام کرد.

جدا از اهمیت این پست اینستاگرامی، اما واکنش حسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم ملی به خداحافظی سرمربی پرتغالی جالب توجه بود. این بازیکن که در مراحل دوم و سوم مقدماتی جام جهانی در ۱۷ مسابقه از ۱۸ دیدار ممکن به میدان رفته بود، با تغییرات روی نیمکت ایران و جدایی دراگان اسکوچیچ، جایی در تفکرات کی‌روش نداشت.

در واقع از زمانیکه اسکوچیچ هدایت تیم ملی را برعهده گرفت، شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان در یازده دیدار مراحل مقدماتی جام جهانی و در کنار هم برای تیم ملی به میدان رفته بودند اما با انتخاب کی‌روش به عنوان سرمربی ایران، آنها به نیمکت تبعید شده و سهم ۲ مدافع ثابت تیم اسکوچیچ در جام جهانی فقط ۴۵ دقیقه حضور کنعانی در نیمه دوم جدال با انگلیس بود.

عدم حضور این ۲ مدافع باتجربه در جام جهانی، باعث دلخوری و عصبانیت آنها از پیرمرد پرتغالی شد. پس از انتشار پست اینستاگرامی کی‌روش، کنعانی زادگان کامنتی را زیر پست او منتشر کرد و نوشت: تو به ایران خیانت کردی، نه به منو شجاع.

این کامنت در صفحه توییتری عبدالعزیز البریده نیز بازتاب داشت. خبرنگار شبکه الکاس، بزرگترین شبکه کشور قطر با انتشار تصویری از کامنت کنعانی، آن را به عربی ترجمه کرده و حمله بی‌سابقه مدافع الاهلی به کی‌روش را پوشش داده است.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که گفته می شود کارلوس کی‌روش در ساعات پیش رو، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی قطر معرفی خواهد شد. حضور پیرمرد پرتغالی در کشوری که کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده مشغول بازی هستند نیز می‌تواند از نکات قابل توجه در آینده روابط این سه نفر باشد.

اخبارورزش
پربازدیدکی روش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی