قیمت جدید طرح پیش فروش محصولات سایپا ويژه ده فجر اعلام شد (۱۲بهمن)

به گزارش ساناپرس پس از ایران خودرو، طرح پیش فروش سایپا نیز به مناسبت دهه فجر برگزار شد که از روز پنجشنبه، 13 بهمن 1401، آغاز می‌شود. البته متقاضیان طرح جوانی جمعیت از صبح روز یکشنبه، 16 بهمن امکان ثبت‌نام دارند.در این طرح پیش فروش، چهار خودرو ساینا S، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX در دو طرح فروش عادی و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه شده‌اند.حال باید پرسید که خودروهای عرضه‌شده در طرح پیش فروش سایپا در بازار آزاد با چه قیمتی خرید و فروش می‌شوند؟

در حال حاضر خودرو ساینا S در بازار آزاد با قیمت 315 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. همچنین کوییک مدل R اتوماتیک در بازار 417 میلیون تومان قیمت دارد.در این میان، باید اشاره کرد که دو مدل از خودرو کوییک GX هنوز به بازار عرضه نشده است. در نتیجه قیمت بازاری برای این خودرو در دسترس نیست.

شرایط ثبت‌نام طرح پیش فروش سایپا

براساس بخشنامه جدید سایپا، متقاضيان می‌توانند از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه، 13 بهمن 140، در این طرح ثبت‌نام کنند. کسانی شرایط ثبت‌نام در طرح پیش فروش سایپا را دارند که دارای حساب وکالتی و موجودی به ميزان 120 میلیون تومان جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرايط ثبت نام مطابق محدوديت‌های اين بخشنامه باشند.در این مرحله از طرح پیش فروش سایپا؛ ساینا s، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدلGX عرضه می‌شود. بر اساس جدول بالا، قیمت خودرو در این طرح مطابق با قیمت روز خودرو حساب حساب می‌شود.

متقاضیان شرکت در طرح پیش فروش سایپا می‌توانند با ورود به سايت فروش گروه خودروسازی سايپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دريافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سايت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمايند.متقاضيانی امکان ثبت نام در طرح پیش فروش سایپا برای دهه فجر را دارند که تا ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 1401/11/12 تمام فرايندهای اعلام‌شده را تکميل کنند.

شرایط ثبت‌نام در طرح جوانی جمعیت
بر اساس اعلام خودروسازی سایپا، هفته آینده نیز متقاضیان شرکت در طرح جوانی جمعیت امکان ثبت نام دارند.
امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت از ساعت 9 صبح روز يكشنبه 16بهمن به مدت سه روز برای متقاضيان اين طرح فراهم است.فرايند فروش از طريق تعريف حساب وکالتی، مانند طرح فروش قبلی این شرکت خودروسازی، شامل متقاضيان طرح قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت نیست.
منبع:بهارنیوز

اخباراقتصادخودرو
پربازدیدپیش فروش خودروی شاهینسایپافروش فوری سایپا
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی