مصاحبه عجیب یک پرسپولیس در حمایت دایی و بر علیه پروین!/عکس

به گزارش ساناپرس، ملی پوش اسبق پرسپولیس اعتقاد داشت علی دایی بزرگتر و بهتر از علی پروین است و همه دایی را می شناسند.

مجتبی محرمی ۱۲ سال قبل و در اوایل مرداد سال ۱۳۸۹ و در حین برگزاری رقابت های جام جهانی آفریقای جنوبی در رابطه با تیمهای مدعی صحبت کرد اما وی در خصوص پرسپولیس و مدعیان لیگ برتر نیز صحبت های جالبی را ارائه داد. او در گفتگوی اختصاصی با خبرورزشی اظهار داشت: پرسپولیس بازیکنان مطرحی را به خدمت گرفته است اما از حالا زود است در مورد این تیم و مدعیان صحبت کرد با این حال جدا از پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ذوب آهن نیز دیگر تیم‌های مدعی هستند.

محرمی در خصوص علی دایی که هدایت سرخپوشان تهران را برعهده داشت این چنین گفت: به نظر من دایی فصل قبل در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و با وجود آن که در میانه فصل این تیم را تحویل گرفت، یک قهرمانی در جام حذفی کسب کرد. ضمن اینکه تیم را به رده چهارم رساند. به نظر من علی دایی مربی بزرگی است و حتی از علی پروین هم بهتر و بزرگتر است چون در آسیا هم به جهت افتخارات بیش از حد همه می گویند علی دایی نه علی پروین . مردی که بعد از سایپا، پرسپولیس را قهرمان کرد، به تیمهای بزرگ اروپایی گل زد و نزدیک به ۱۵۰ بازی ملی در کارنامه خود دارد.

وی در خصوص مدعیان جام جهانی نیز گفت: اسپانیا بعد از باختی که آورد متحول شد در مجموع فکر می کنم اسپانیا لیاقت قهرمانی جام جهانی را داشت. آرژانتین با مارادونا اشتباهاتی داشت اما اگر بدشانسی گریبان این تیم را نمی گرفت، آرژانتین می توانست حرفهایی برای گفتن داشته باشد.

مصاحبه مجتبی محرمی را در تاریخ سوم مرداد سال ۱۳۸۹ در خبر ورزشی مشاهده می کنید.

اخبارورزش
پربازدیدعلی دایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی