دشمن سردمزاجی زنان در رابطه جنسی / اگر همسرتان دچار کم شدن میل جنسی شده بخوانید!

به گزارش ساناپرس،  سرد مزاجی در زنان در رابطه جنسی برای مردان تلخ است. بی میلی زنان به برقراری رابطه جنسی دلایل مختلفی دارد که این دلایل ریشه در تغییرات بدنی زنان و رفتارهای مردان دارد.
اگر شما نیز به تازگی دچار کم شدن میل جنسی و سرد مزاجی شده اید، این مشکل را جدی بگیرید و علت آن را پیدا کنید و سپس به درمان آن بپردازید. 6 علت اصلی بی میلی زنان به برقراری رابطه زناشویی را در این مطلب از سلامت جنسی ویکی گردی آورده ایم امیدواریم بتوانید مشکل خود را با این رهنمودها رفع کنید.

عوامل مؤثر در بروز بی میلی جنسی در زنان

بی میلی جنسی در خانم ها یکی از مشکلاتی است که اگر جدی گرفته نشود، می تواند مشکلات زیادی در زندگی مشترک به وجود آورد و به قهر و جدایی بین زوجین منجر شود. زنانی مبتلا به بی میلی جنسی هستند که به شروع فعالیت جنسی به مدت شش ماه مداوم تمایل نشان نمی دهند و با دیدن، شنیدن، لمس کردن و بوییدن تحریک نمی گردند.

همچنین این خانم ها در 75 تا 100 درصد مواقع خیال پردازی های جنسی و شهوت انگیزی را تجربه نکرده اند. عوامل مؤثر در بروز بی میلی جنسی در زنان را می توان به شش دسته تقسیم کرد که در ادامه این بخش از سلامت ویکی گردی برای شما آورده ایم.

مشکلات جنسی مردان

مشکلات جنسی مردان مانند زود انزالی، اختلال نعوظ و… در رابطه زناشویی سبب بی میلی زنان برای برقراری ارتباط جنسی می شود. مردانی که از این مشکلات جنسی رنج می برند توانایی و مهارت های لازم را برای ایجاد یک رابطه جنسی ندارند و نمی توانند همسر خود را ارضا کنند و همسر آن ها ارگاسم را تجربه نمی کند به همین دلیل دچار بی میلی جنسی می گردد.

نداشتن رابطه صمیمانه

در برخی از موارد بی میلی جنسی در زنان به این علت ایجاد می شود که زن و شوهر با یکدیگر رابطه صمیمانه ای ندارند و دچار ضعف کلامی، چشمی و لمسی و اختلافات زناشویی و عدم شناخت کافی نسبت به تفاوت های فیزیولوژیک بدن یکدیگرهستند.

در چنین مواردی زن دیرتر از مرد به انزال می رسد و زن ارگاسم را در رابطه جنسی تجربه نمی کند و با گذشت زمان نسبت به برقراری رابطه جنسی بی میل می گردد.

برداشت منفی از تصویر بدنی

برخی از زنان می پندارند از نظر اندامی برای همسرشان جذابیت ندارند و نمی توانند نیازهای همسرشان را برآورده سازند بنابراین نسبت به برقراری رابطه جنسی سرد می شوند.

اخبارسبک زندگیسلامت
ازدواجپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی